Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@05:19:12 GMT

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۹۴۰

برگزاری مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجمع ماهانه اساتید و پیشکسوتان و قاریان برتر قرآن استان، عصر روز سه‌شنبه 31، اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تشکیل شد.

در ابتدای این مجمع آقایان قربانی، عباسی، وحیدی مهر، پورجمال به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نساء پرداختند.

همچنین در ادامه حسین قربانی، از قاریان برجسته قرآن آیاتی از سوره مبارکه ذاریات را قرائت کردند و جلسه به صورت رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، رئیس دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ابتدای این جلسه گفت: جلسات مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآن استان در آخرین سه شنبه هر هفته از ساعت 18/30 الی 20/30 در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسات در 20 دقیقه اول ترتیل خوانی قرآن انجام  و بعد به مباحث اخلاقی، شبهات قرآن و مسائل فنی تلاوت، و صوت در پرداخته می شود.

همچنین در این جلسه مباحثی از زندگانی حضرت امام حسن(ع) بویژه صلح ایشان به مناسب سالروز ولادت کریم اهل بیت توسط حجت الاسلام حسینی پردخته شد.

در ادامه جلسه نیز آیت الله واعظ موسوی، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری به تفسیر آیاتی از قرآن کریم پرداخت و در خصوص عدل و احسان مطالبی را بیان کردند.

در پایان جلسه نیز ابتهال خوانی زیبای استاد مهدی محمدزاده درمدح اهل بیت حال و هوای خاصی به محفل بخشید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی تبریز تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از جزئیات نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رامین آذری ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اظهار کرد: نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

وی افزود: عملیات رفت تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های کشور است که این عملیات را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده تعداد چهار هزار و ۱۰۰ نفر از زائرین استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری ادامه داد: تنها پرواز حج عمره امسال نیز روز پنج شنبه ششم اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام خواهد شد و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 746660

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز