Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آقایان تلویزیون شما را به هر کس که میپرستید دین التقاطی به خورد مردم ندهید و مردم را سر در گم نکنید. بیایید دین خالص را به مردم ارائه کنید. هر کس خواست بپذیرد و هر کس نخواست نپذیرد.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برادران  تلویزیون بگذارید مردم سر و تن نیمه برهنه در ماهواره ببینند، اما بدانند این‌ها جزء اسلام نیست نه اینکه در ماه مبارک رمضان و از تلویزیون حکومت اسلامی ببینند مرد نامحرم بدون اجازه داخل خانه شود و با دختر نامحرم مرهم بر زخم هم بگذارند و نرد عشق ببازند و نفهمد این کار شرعی است یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگذارید مردم ماهواره ببینند و رقص و آواز نظاره کنند، اما بدانند این‌ها غیر دینی است نه اینکه در ماه مبارک رمضان و از تلویزیون حکومت اسلامی ۱۵ روز است که دختری معشوقه دو مرد غریبه شده است و با هر دو می‌رود و می‌آید و می‌گوید و می‌خندد و هیچ کس هم هیچ نمی‌گوید. نه پدر با غیرتی دارد و نه برادر با شرفی و نه مادر دلسوزی که یکیشان تذکری بدهد و اخمی به ابرویی بیاورد.
بگذارید مردم ماهواره شان را ببینند، اما به دوگانگی نیفتند که زن با کت و شلوار می‌تواند به خیابان برود یا نه و حد پوشش و آرایش چیست.
این چه کاری است که دل میلیون‌ها نفر را آلوده به وسوسه کنند که در آخر بخواهند به عقلشان اثبات کنند که حجاب خوب است. مگر دل پر هوس دیگر جایی برای تفکر و تعقل می‌گذارد؟ اقلا این کار‌ها را به اسم فیلم مذهبی نکنید. بگویید میخواهیم مردم دلشان وا شود و کمی از مشکلات اقتصادیشان را فراموش کنند. اینطور کار دینی کردن توهین به دین و توهین به شعور مردم است.
آقایان تلویزیون شما را به هر کس که میپرستید دین التقاطی به خورد مردم ندهید و مردم را سر در گم نکنید. بیایید دین خالص را به مردم ارائه کنید. هر کس خواست بپذیرد و هر کس نخواست نپذیرد. وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّکُمْ فَمَن شَاءَ فَلْیُؤْمِن وَمَن شَاءَ فَلْیَکْفُرْ
ﻭ. ﺑﮕﻮ حق از طرف پروردگار است پس هر کس خواست ایمان بیاورد و هر کس خواست کفر ورزد.
دین و بی دینی را مخلوط نکنید. دین به قدر کافی شیرین هست و نیازی نیست شما با شیرینی‌های کاذب شیرینش کنید. دین ویژگی‌های خودش را دارد که با آن‌ها مخاطبش را جذب میکند نه ویژگی‌های دیگر. شما غش در معامله می‌کنید. این معامله باطل است و دیر یا زود خریدار این دینی که شما معرفی کرده اید پشیمان خواهد شد. کسی هم که اینگونه با حجاب شود با یک فیلم دیگر حجابش بر می‌گردد.
نگارنده: محمدصادق احسان بخش

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال از یاد رفته ها سریال ماه رمضانی صداوسیما سریال از یاد رفته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور