Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@06:39:11 GMT

تداوم باد و باران در کشور

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۱۶۵

تداوم باد و باران در کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم وزش باد و بارش باران در اکثر مناطق کشور طی دو روز آینده، گفت: وزش باد و گرد و خاک در مناطق شرقی و استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل داریم.

«احد وظیفه» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی روزهای پایانی هفته، گفت: امروز در نیمه شرقی کشور و دامنه های زاگرس مرکزی شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود که این شرایط به ویژه در شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز مرکزی از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال وقوع تگرگ در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و بخش های شرقی سمنان نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: پیش بینی می شود در این روز دمای هوا در شمال شرق کشور در حدود 6 تا 8 درجه کاهش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد در نیمه غربی کشور خواهد بود که در استان های کرمان، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری برخودار است.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای روز جمعه در مناطق مختلف کشور نیز گفت: جمعه برای بخش هایی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و برای استان های واقع در شمال شرق، رگبار رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 

وی با اشاره به افزایش دمای مناطق شمال شرق کشور در روز جمعه، افزود: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر برای شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی در استان های زنجان، البرز و تهران و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس در استان های چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس و نیمه غربی کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

 

وظیفه با بیان اینکه از بعدازظهر و اوایل شب چهارشنبه و طی روز پنجشنبه برای نوار شرقی، بخش هایی از جنوب غرب و جنوب کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود، گفت: در مناطق شرقی  و در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل باعث خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: در طول روز چهارشنبه آسمان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و شب کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

 

وظیفه با بیان اینکه آسمان تهران در روز پنجشنبه قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود، افزود: شب پنجشنبه نیز برای تهران آسمانی قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد و در روز جمعه کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس کانون های مساجد مسجد خراسان جنوبي روزه اولی ها بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل پیش بینی آب و هوا سازمان هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است

آسمان تهران  امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.   به گزارش همشهری آنلاین، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.   امروز (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.   بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.   آسمان تهران امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • باد و باران در راه مازندران