Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@03:45:09 GMT

وعده‌های تازه به خانواده‌ شهدای"منا"

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۲۰۷

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت در آستانه آغاز حج ٩٨ در دیدار با خانواده‌های شهدای منا بر پیگیری مطالبات آن‌ها تاکید کردند. ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار با بیان اینکه حادثه منا در روز عید قربان سال ۹۴ از تلخ‌ترین حوادث برای ایرانیان بود، گفت: همه ما در مجموعه حج و زیارت لباس خدمت و خدمتگزاری به تن کرده‌ایم و باید پاسخگوی نیاز و خواست مردم در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از این رو پیگیری دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدای منا و مسجدالحرام را در چارچوب توان و اختیارات خود وظیفه می‌دانیم و در این راستا گام برمی‌داریم.
 

رییس سازمان حج و زیارت هم در این دیدار رسیدگی به امور شهدای منا و مسجدالحرام را به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان برشمرد.

 علیرضا رشیدیان در موضوع درخواست خانواده شهدای منا برای احداث یادمان این شهدای گرانقدر و نامگذاری خیابانی در شهرهای مختلف به نام این شهدا گفت: این موضوع از طریق شوراهای شهرها پیگیری می‌شود.

او اظهار کرد: همچنین مشکلات خانواده این شهدا با بنیاد شهید و امور ایثارگران دنبال می‌شود، ضمن آن‌که برخی ابهاماتی را که در خصوص بیمه شهدا از سوی خانواده‌های آنان طرح شده نیز بررسی خواهیم کرد و بدین منظور یک نفر به صورت مشخص این موضوع را دنبال می‌کند.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین با تاکید بر برگزاری مراسم سالگرد شهدای منا افزود: به منظور پیگیری مطالبات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدای منا و مسجدالحرام، حجت‌الاسلام شهسواری مشاور امور ایثارگران، جانبازان و شهدای ریاست سازمان حج و زیارت به عنوان مسئول مستقیم در این حوزه تعیین می‌شود تا این مباحث را در ارتباط مستقیم با خانواده شهدای منا دنبال کند و برای رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

حادثه منا در جریان مراسم حج تمتع  سال ۱۳۹۴ در مکه رخ داد و طی آن ۴۶۵ زائر ایرانی در روز عید قربان به شهادت رسیدند. منبع: ایسنا برچسب ها: شهدای منا ، خانواده ها ، وعده های تازه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهدای منا خانواده ها وعده های تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور  از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است.

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت : این طرح با هدف مقابله با بی حجابی و برخورد موثر و قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور