Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن بیان این خبر عنوان کرد: برنامه های امسال سپاه شهرکرد مطابق و همسو با شعار سراسری "ما پیروزیم" برنامه ریزی و تدوین گشته اند.

وی، مزین شدن برنامه های این هفته با عطر علوی، را از تفاوت های برنامه های امسال با سال گذشته دانست و گفت: برنامه‌های این مناسبت طبق روزشمار ابلاغی ستاد کل از یکم تا چهارم خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری، برنامه های ذیل را رئوس 70 عنوان برنامه سالروز فتح خرمشهر در شهرکرد معرفی کرد:

نشست صمیمی رزمندگان و ایثارگران شهرستان؛

برپایی نمایشگاه هفته مقاومت و پیروزی؛

نشست­های بصیرتی- فرهنگی – سیاسی- اقتصاد مقاومتی در کلیه پایگاه های بسیج؛

برگزاری چندین یادواره شهدای گلگون کفن در قالب آبروی محله؛

خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در مساجد؛

صبحگاه مشترک و نواختن زنگ مقاومت و ایثار؛

سرکشی از خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران؛

پیاده روی بزرگ خانوادگی؛

معرفی گسترده شهدای دانش آموز در فضای مجازی؛

برگزاری مسابقات ورزشی بسیج، جام مقاومت و پیروزی؛

برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع دفاع، مقاومت و پیروزی؛

و برگزاری کارگاه ها و تجمعات امر به معروف و نهی از منکر.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق وعده صادق و انتقام غرور آفرین از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بخاطر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق و ایجاد موجی از جشن و سرور در میان ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی اظهار کرد: با تقدیر از اقدام به حق، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم عزیز و انقلابی ایران امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا بر خواهند داشت.

محمودی افزود: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین و اماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان، طهرانی مقدم در تهران، زاهدی در اصفهان، همدانی در همدان، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت ۱۵ در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور