Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امین تاجدانی اظهار داشت: رفع محدودیت ها و مشکلات فنی مهمترین ریکرد ما بمنظور تولید پایدار انرژی برق بویژه در پیک مصرف برق و فصل تابستان است و به همین منظور تمام تلاش و امکانات و پتانسیل خود را بمنظور تولید این انرژی حیاتی و خدمت رسانی به مردم بکار می گیریم.

وی افزود: واحد 315 مگاواتی شماره 5 نیروگاه بدلیل نشتی واتروال بویلر از مدار خارج شده بود با همت و تلاش پرسنل این نیروگاه و پس از رفع چالش های فنی مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز رفع نشتی از رهیت و فلاش تانک بویلر، بازدید و تمیز کاری کندانسور و اسید شویی کولر توربین را مهمترین اقدامات انجام شده دراین عملیات عنوان نمود.

لازم به ذکر است، نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق  و خدمت رسانی به مردم ایفا می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروگاه رامین اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، کاظم وطن خواه به مناسبت 30 فروردین روز آزمایشگاهیان اظهار کرد: این روز فرصتی است که از همکاران آزمایشگاهی در حوزه های بهداشت، درمان، بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر بخش های آزمایشگاهی تقدیر کنیم زیرا خدمات این بخش در حوزه سلامت کمتر دیده می شود، هرچند حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تشخیص های حوزه سلامت منتج از آزمایش‌هاست که نشان دهنده جایگاه و اهمیت آزمایشگاه است.

وطن خواه با بیان اینکه بیش از هشت هزار آزمایشگاه در سطوح مختلف در کشور داریم که باید دسترسی به موقع و خدمات منصفانه و باکیفیتی را برای مردم فراهم کنند، ادامه داد: در این زمینه برنامه ایجاد شبکه آزمایشگاهی را از سال گذشته دنبال کرده ایم، به این منظور که در اقصی نقاط کشور حتی مکان های صعب العبور آزمایشگاه های نمونه حضور داشته باشند و نمونه های آزمایشگاهی به سطوح بالاتر تخصصی ارجاع داده شوند.

به گفته وی، به عبارت دیگر در این طرح هیچ فردی به خاطر یک کیت تخصصی لازم نیست از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگتر و مراکز استان ها سفر کند. خدمات باید در دسترس مردم باشد و در قالب این طرح نمونه گیری از آن ها انجام می شود و پس از ارجاع آزمایش، نتایج نیز به موقع در دسترس آنها قرار می گیرد. ‌

رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با بیان این که این طرح از سال گذشته در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب شروع شده و نتایج خوبی به همراه داشته است، ادامه داد: امسال بقیه دانشگاه ها نیز به این برنامه پیوسته و طرح به صورت سراسری اجرا می شود.

وطن خواه تصریح کرد: به جز ایجاد دسترسی برای مردم، این طرح با توجه به تحریم ها و محدودیت منابع ارزی در تهیه تجهیزات آزمایشگاهی، موجب بازآرایی و بهره برداری بهینه از منابع نیز خواهد شد و از موازی‌کاری‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

به گزارش آنا، 30 فروردین زادروز حکیم اسماعیل جرجانی، پدر دانش آزمایشگاهی ایران روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی نامیده شده است؛ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در پیامی به مناسبت این روز، «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی و نیز اولویت پژوهش‌ های آزمایشگاهی را به مثابه یکی از درگاه‌ های ورود به عرصه پیشرفت‌ های دانش و فناوری پزشکی، عنوان کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود