Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:00:33 GMT

سایت فرماندهان شهید کرمانشاه رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۴۴۴

سایت فرماندهان شهید کرمانشاه رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مراد علی محمدی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌های سوم خرداد اظهار داشت: برنامه‌های امسال در سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار «ما پیروزیم» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در روز اول خرداد با موضوع روز رسانه، دفاع مقدس و مقاومت آغاز می‌شود، گفت: روز دوم نیز به نام روز شهدا، ایثارگران و پیروان ولایت نام گذاری شده که با حضور بر سر مزار شهدا این روز را گرامی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: روز سوم خرداد که روز مقاومت، ایثار و پیروزی و ولایت مداری است با محوریت فعالیت و تعیین اهداف عملیات در نماز جمعه به آن اشاره خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های سوم خرداد ستادی با هشت کمیته در استان به ریاست استاندار تشکیل شد و برنامه‌های در آن به تصویب رسید.

محمدی افزود: به همین مناسبت در طی این ایام برخی فعالیت‌ها شروع شده از جمله جشن رمضان با محوریت سالروز سوم خرداد در پارک معلم، پارک شرقی و تعدادی از پارک‌های سطح شهر که در این جشن‌ها پیشکسوتان به خاطر گویی پرداختند.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های ما رونمایی از سایت فرماندهان شهید استان کرمانشاه است امروز رونمایی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: در این سایت تا کنون اطلاعات ۳۰ نفر از شهدای استان بارگذاری شده است و شروع کار با ثبت زندگینامه فرماندهان شهید استان کرمانشاه استارت خورده است.

وی افزود: در این سایت اطلاعات شهدای استان از جمله زندگینامه، وصیت نامه، کتاب‌ها و مقالات شهدا به ثبت می‌رسد.

محمدی بیان داشت: هدف از راه اندازی این سایت دسترسی راحت مردم به اطلاعات شهداست که امیدواریم بتوانیم با این کار شهدا را به نسل جدید معرفی و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آنها نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت ایثار و پیروزی در مدارس با حضور فرماندهان و رزمندگان از دیگر برنامه‌ها به مناسبت سوم خرداد است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری ۸ محفل انس با قرآن در مساجد استان خبر داد و بیان داشت: سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه خاطره گویی توسط فرماندهان و پیشکسوتان و نیروهای مردمی از دیگر برنامه‌ها است.

مرادی بیان داشت: در روز چهارم خرداد نیز مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

وی نشست‌های روشنگری بصیرتی در سطح استان، برقراری ارتباط و پاسخگویی به شبهات در خصوص عملیات سوم خرداد در فضای مجازی و تعدادی از سایت‌ها و برگزاری ۳۰ یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های سوم خرداد اعلام کرد.

کد خبر 4623720

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر سوم خرداد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است