Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریبرز محمودزاده درمورد وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول فوتبال عنوان کرد:  زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول از 16 خرداد آغاز و ششم شهریور 98 به پایان می رسد. با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر از 10 مردادماه و لیگ دسته اول از 14 مردادماه آغاز می شود طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشگاه‌ لیگ برتری 14 روز و لیگ دسته اول از 10 روز قبل از شروع بازی‌ها حداقل می بایست نام 14 بازیکن را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این هر باشگاهی که در زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ اقدام به ثبت قرارداد با بازیکن را نکند، از جدول مسابقات کنار گذاشته و تیم دیگری جایگزین آن خواهد شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره تعداد  بازیکنانی که تیم ها می توانند جذب کنند، گفت: در نقل و انتقالات هر باشگاه لیگ برتری 6 بازیکن لیگ برتری می‌تواند جذب کنند و تیم‌های که از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر صعود کرده‌اند (شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان) می‌توانند 8 بازیکن لیگ برتری را جذب کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جدول سازمان لیگ شهرداری فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید

به گزارش "ورزش سه"، سعید محمدی‌فرد که تجربه حضور در پارس جنوبی جم و سایپا را داشته و همراه با این دو تیم در لیگ برتر بازی کرده بود، اکنون همراه با چادرملو اردکان به دنبال صعود از لیگ یک است و امید زیادی دارد تا بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده به موفقیت برسند و لیگ برتری شوند.

محمدی‌فرد درباره شرایط چادرملو عنوان کرد: همه تیم روحیه خوبی دارند و همدلی زیادی در تمام مجموعه باشگاه می‌بینیم تا موفق شویم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. خوشبختانه شرایط مطلوبی در تیم هست و در روزهای گذشته هم تمرینات خوبی کردیم و آماده بازی فردا هستیم تا به لطف خدا سه امتیاز دیگر بگیریم.

او درباره رقابت نزدیک در بالای جدول لیگ یک و شانس بالای چهار تیم برای رسیدن به دو سهمیه‌ صعود به لیگ برتر اظهار کرد: همیشه این رقابت نزدیک در لیگ یک بوده و بعضا یک تیم خودش را جدا می‌کند، اما به نظرم الان هر چهار تیم شانس لیگ برتری شدن دارند؛ هر چند تیم ما با هدایت و تدابیر فنی آقای اخباری واقعا متحد و مصمم است تا بهترین عملکرد را داشته باشد و صعود کند.

این مدافع که تجربه بازی در لیگ برتر را همراه با پارس جنوبی و سایپا داشته، ابراز امیدواری کرد بتوانند از لیگ یک صعود کنند و افزود: اگر بازی‌های ما را دنبال کنید، می‌بینید که کیفیت فنی تیم سطح فنی بالایی دارد و می‌توانیم صعود کنیم. جای ما را در لیگ برتر خالی کنید چون باشگاه چادرملو و شهر اردکان و استان یزد شایسته هستند که در سطح اول فوتبال ایران باشند.

محمدی‌فرد درباره دیدار فردا مقابل داماش گیلان عنوان کرد: هیچ مسابقه‌ای در لیگ یک راحت نیست و در سالیان اخیر دیدید که بعضا تیم‌های پایین جدول کاری کردند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده عوض شود و نتایج عجیبی رقم بخورد. کاملا حواس جمع هستیم و این مسائل را می‌دانیم و می‌خواهیم به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد
  • جریمه حداقل ۲ میلیاردی سازمان لیگ برای بیانیه نویسی باشگاه‌های لیگ برتری
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور