Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@09:43:48 GMT

سند ارتقاء وضعیت زنان ایلام تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۵۵۰

سند ارتقاء وضعیت زنان ایلام تدوین می‌شود

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مریم شادیوند، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، امروز، یکم خرداد‌ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجری این طرح دانشگاه ایلام و کارفرما مدیریت امور خانواده و بانوان استانداری است و ویژگی خاص این سند این است که نتیجه محور است،یعنی آخرین وضعیت زنان را احصاء و بر اساس این اطلاعات پایه‌ای نقشه راه طراحی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس این نقشه راه می‌خواهیم بدانیم طی برنامه ششم توسعه از وضعیت موجود به چه وضعیتی که مطلوب است برسیم و چگونگی رسیدن نیز مشخص شده است و به‌دلیل نتیجه محوری هنوز این سند بازمانده است و سند هم به دستگاه‌های عضو کارگروه ارسال شده تا نقشه راه هر یک از دستگاه‌ها برای خدمت به زنان ارسال شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام تاکید کرد: هر دستگاهی طبیعتا یک برنامه ملی و فرا دستی دارد و هدف ما این است که هم بانگاه به آن اسناد و هم با نگاه به وضعیت استان(بومی نگری) دستگاه اجرایی برنامه‌ خاص خود را اعلام کنند تا این طرح و برنامه‌های تکمیلی به سند مذکور اضافه کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی زنان و خانواده قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد