Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان خوزستان گفت : 2هزار برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در روزهای سوم و چهارم خردادماه در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا سردار محمد علیپور روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه های خوزستان به مناسبت سالروز سوم و چهارم خردادماه اظهار داشت: برنامه های سالروز سوم خردادماه (آزادسازی خرمشهر) و چهارم خردادماه (روز مقاومت مردم دزفول) با سه محوریت تکریم ماه رمضان، گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به سیل زدگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این برنامه ها در پنج کمیته نیروهای مسلح، هنری و فرهنگی، ایثارگران، تبلیغات اسلامی و نقش بانوان در دفاع مقدس طراحی شده اند.
علیپور یادآور شد: روز یکم خرداد جنگ نرم و دفاع مقدس، روز دوم خرداد تکریم از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، روز سوم خرداد به عنوان مردم خرمشهر و چهارم خرداد به عنوان مقاومت مردم دزفول نامگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه سوم خردادماه یک هویت ملی برای کشور است گفت: شعار تعیین شده برای سوم و چهارم خرداد امسال 'ما پیروزیم' است زیرا تمام ملت به صورت یکپارچه متحد شدند و حماسه آفریدند.
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان خوزستان ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته همیشه به دنبال چپاول ثروت و سرمایه های ما بوده اند و در این راه از هیچ توطئه ای دریغ نکرده اند.
علیپور یادآور شد: جنگ در شهرهای مرزی، آغاز تحریم های ظالمانه، طراحی کودتاهای مختلف، حمله مستقیم به کشور از طریق صحرای طبس توسط آمریکا و در نهایت جنگ تحمیلی بخشی از این توطئه ها بوده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همچنان درحال توطئه چینی علیه نظام جمهوری هستند گفت: خرمشهر یک نقطه جغرافیایی شناخته شده برای تمام جهان است.
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ادامه داد: عملیات بیت المقدس در سه مرحله برای بازپس گیری خرمشهر انجام شد، بیت المقدس از جمله عملیات هایی بود که از سال دوم جنگ تحمیلی کلید خورد.
وی افزود: در سال اول جنگ تحمیلی هدف نیروهای رزمنده زمین گیر کردن دشمن بود، رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام حسین قصد جدا سازی خوزستان از ایران را داشتند.
9887/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خوزستان سوم خرداد چهارم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مفدا؛ ­آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود