Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، کاخ سفید روز گذشته (سه شنبه) در بیانیه‌ای سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ایرلند را تأیید کرد.

کاخ سفید در این بیانیه اعلام کرد: رئیس جمهور دونالد ترامپ و ملانیا، بانوی اول آمریکا دعوت لیو وردکار، نخست وزیر ایرلند را برای سفر به این کشور پذیرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در سفر اروپایی خود به انگلیس و فرانسه برای گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد «روز نرماندی» در جنگ جهانی دوم، از ایرلند هم بازدید خواهند کرد. رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ایرلند در تاریخ ۵ ژوئن سال جاری میلادی یک نشست دوجانبه در شانون ایرلند برگزار خواهند کرد.

ترامپ از تاریخ ۳ ژوئن سال جاری میلادی سفر خود به اروپا را از انگلیس آغاز می‌کند. ملانیا ترامپ، همسر او هم در این سفر رئیس جمهور آمریکا را همراهی خواهد کرد.

این نخستین سفر ترامپ به ایرلند از زمان ورود او به کاخ سفید محسوب می‌شود. آخرین باری که ترامپ با لیو وردکار ملاقات کرد در ماه مارس سال جاری میلادی به مناسبت «روز سنت پاتریک» در واشنگتن دی سی بود. این روز از اعیاد مخصوص ایرلندی‌ها محسوب می‌شود.

رئیس جمهور آمریکا قرار بود در ماه نوامبر سال گذشته میلادی به ایرلند سفر کند؛ اما این سفر بدون دلیل مشخصی لغو شد.

احتمال می‌رود در سفر ترامپ به ایرلند، اعتراضات ضدترامپی هم برگزار شود. پیش از این نخست وزیر ایرلند اجازه برگزاری اعتراضات مسالمت آمیز را در زمان سفر دونالد ترامپ به این کشور صادر کرد. وردکار در این خصوص گفت: من به مردم می‌گویم که اینجا دموکراسی حکم فرماست و برگزاری اعتراضات صلح آمیز هم بخشی از دموکراسی است. من هرگز از هیچ کسی به دلیل حضور در اعتراضات انتقاد نخواهم کرد.

همچنین احتمال می‌رود اعتراضات ضدترامپی در انگلیس هم برگزار شود. در سفر پیشین دونالد ترامپ به انگلیس، تظاهرات گسترده‌ای در این کشور برگزار شد و مردم با استفاده از بالون «بچه ترامپ» از رئیس جمهور آمریکا استقبال کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است

رئیس جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنمی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود سازد و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کندبایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه استبایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شددرخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی ها را تصویب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده