Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@17:18:31 GMT

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۶۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" از کشف 54 هزارو 736 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ" محمدولی مرادی" در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر"، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ مرادی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم، در شهرستان های قائم شهر و ساری 54 هزارو 736 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد مجوز فروش و تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.
وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ، ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ بر 10 میلیارد ریال است که کلیه اموال برای تعیین تکلیف و امحا به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تحویل شد.
مرادی در ادامه، اذعان داشت: متهم که به صورت گسترده ای اقدام به توزیع کالا در سطح استان می کرد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" در خاتمه با بیان این که استفاده از مواد بهداشتی و پروتئینی تاریخ مصرف گذشته موجب به خطر افتادن سلامت خانواده ها و بروز انواع بیماری در افراد خواهد شد به خانواده ها توصیه کرد: هنگام خرید کالاها و محصولات سلامت محور حتما به تاریخ مصرف و علامت استاندارد آن توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لوازم آرایشی تاریخ مصرف بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند