Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@18:58:11 GMT

رکورد شگفت‌آور گلکسی اس 10 بر روی اینترنت 5G

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۷۲۳

رکورد شگفت‌آور گلکسی اس 10 بر روی اینترنت 5G

نسخه 5G گلکسی اس 10 به‌تازگی روی شبکه ورایزن آزمایش شده است و نتایج به دست آمده ابهامات را در رابطه با این فناوری تا حد بسیار زیادی برطرف کرده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، ورایزن و سامسونگ گلکسی اس 10 نسخه 5G امیدها را در رابطه با سرعت این فناوری نوین زنده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آزمایش‌هایی که از سرعت دانلود فناوری 5G با استفاده از گلکسی اس 10 گرفته شد، مشخص شد که سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه به‌راحتی قابل دست یافتن است. با این حال ورایزن و سامسونگ هنوز برای عمومی کردن 5G برای همگان با مشکلاتی روبرو هستند.

گلکسی اس 10 نسخه 5G بسیار گران است و 1300 دلار هزینه خرید آن است و شبکه یاد شده فعلا تنها در مکان‌هایی کنترل شده قابل دسترسی است.

با این‌ حال آینده 5G که این روزها در رابطه با آن صحبت‌های زیادی می‌شنویم و نوید سرعت دانلود بسیار بالا، بازی‌های همزمان و بازی‌های کامپیوتری با پین بالا را به ما می‌دهد، در راه است.

شبکه 5G ورایزن این روزها شکل جدیدی به خود گرفته است. در آزمایش‌های اولیه عمومی این فناوری تنها تمرکز بر روی سرعت بود و هیچ مورد دیگری مطرح نبود و درحالی‌که وب‌سایت Speedtest.net نتایج بسیار خوبی را نشان می‌داد اما 6 دقیقه برای دانلود یک فایل با حجم بالا زمان لازم بود.

با این‌ حال آزمایش‌های عمومی ورایزن نتایج بهتری داشت و سرعت فناوری 5G این کمپانی دو برابر بسیاری از اتصالات اینترنتی خانگی بود و همان فایل با حجم بالا در تنها دو و نیم دقیقه دانلود شد. حدود 2 ساعت فیلم نت فلیکس تنها در 8 ثانیه توسط گلکسی اس 10 دانلود شد و رکورد رضایت بخشی را به ثبت رساند.

باید به یاد داشت که سرعت دیتا در 5G از اهمیت زیادی برخوردار است و موجب تغییر و تحولات زیادی در این صنعت خواهد شد. این فناوری همچنین با عرضه فناوری واقعیت افزوده پیشرفته و قابلیت‌های دوربین جدید درآمیخته است. انتقال داده پرسرعت مسیر را برای قابلیت‌های نسل جدید نظیر عمل جراحی از راه دور، دوربین‌های امنیتی متصل و خودروهایی که می‌توانند در یک مسیر با یکدیگر به گفت‌وگو بپردازند و خطر تصادفات را کاهش دهند، باز کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نسخه 5G گلکسی اس 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!