Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:58:57 GMT

نقش مهم اطلاع یابی در کنار اطلاع رسانی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۷۳۲

نقش مهم اطلاع یابی در کنار اطلاع رسانی

شهردار مشهد گفت: اطلاع‌یابی و رصد خواسته‌های مردم و انتقال آن به مسئولان اهمیت دارد لذا اطلاع‌یابی باید در کنار اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلائی شهردار مشهد امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های استان گفت: معتقدیم که همه در یک کشتی نشسته‌ایم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که اکنون روابط عمومی‌ها تنها در حوزه اطلاع‌رسانی محصور شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این در حالی است که اطلاع‌یابی و رصد خواسته‌های مردم نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا از همکارانم در روابط عمومی و سایر روابط عمومی‌ها می‌خواهم که به اطلاع‌یابی نیز در کنار اطلاع‌رسانی توجه‌ای ویژه داشته باشند.
شهردار مشهد گفت: با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در راستای امیدوار کردن مردم تلاش کنند، در این میان روابط عمومی‌ها باید روابط درون سازمانی را نیز جدی بگیرند، زیرا اهمیت آن از توجه به افکار عمومی کمتر نیست.
کلائی افزود: اگر نتوانیم افکار کارکنان و همکاران در سازمان‌ها و مجموعه‌ها را با اهداف و برنامه‌ها همسو کنیم نمی‌توانیم مردم را با اقدامات و برنامه‌های سازمان همسو کنیم.
وی با اشاره به اینکه وضعیت مشهد و خراسان رضوی نسبت به سایر کلان شهر‌ها بهتر است، ادامه داد: البته شاید از وضعیت موجود راضی نباشیم، اما معتقدیم امید بیشتر و فضای مناسب‌تری برای فعالیت در استان و به ویژه شهر مشهد وجود دارد که روابط عمومی‌ها باید به عنوان وظیفه نسبت به امیدوار کردن کارآفرینان و تعلق خاطر آن‌ها به مشهد و استان اقدام کنند.
شهردار مشهد گفت: روابط عمومی‌ها باید کار‌ها و فعالیت‌هایی را که انجام و یا در حال انجام است را به مردم اطلاع دهند، زیرا این موضوع باعث افزایش امید می‌شود و هرگاه مردم امیدوار باشند پای کار کشورشان خواهند ایستاد و این موضوع بسیار مهم است. منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار مشهد شهردار مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد