Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه علوم قرآنی ظهر امروز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و علاقه مندان به این حوزه افتتاح شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این افتتاح و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه با همت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است، افزود: حدود ۷۰۰ عنوان کتاب مذهبی، قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ درصد ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این نمایشگاه ۸ غرفه نقاشی نقاشی، محرق، قرآن بخوان جایزه ببر، صنایع دستی و پاسخ به سوالات شرعی طراحی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز یکم خرداد تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و از ساعت ۴ تا ۹ شب این نمایشگاه جهت بازدید عموم باز است.

جعفری با بیان اینکه این نمایشگاه از سلسله برنامه‌های جشن رمضان است، گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد فضای معنوی در ماه رمضان است که هر ساله به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 4623731

منبع: مهر

کلیدواژه: جعفري ماه مبارك رمضان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته در ارومیه برپا شده و علاقه‌مندان کتب دینی و مذهبی را پذیرا می‌شود.

این نمایشگاه در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی واقع در خیابان ارشاد برپا می‌شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر بوده و به همراه تخفیف ۴۰ درصدی شامل ۲۰ درصد خرید بن و ۲۰ درصد ناشر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی