Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:23:43 GMT

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۷۷۱

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر شهنازی پس از مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه سایپا هدایت تیم والیبال این باشگاه را در فصل آتی بر عهده گرفت. شهنازی سوابقی مثل سرمربیگری تیم نوجوانان والیبال ایران و سرمربیگری در تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر از جمله آلومینیوم هرمزگان، برق کرمان، پگاه ارومیه، سایپا و شهرداری ارومیه را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهزاد فروغی نیز طی حکمی جداگانه به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم والیبال سایپا در فصل ۹۸ منصوب شد. فروغی سال ۹۴ هم مدیر فنی تیم والیبال سایپا بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال سایپا در دوره گذشته مسابقات لیگ برتر با هدایت پیمان اکبری عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود.

کد خبر 4623739

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شهنازی والیبال تیم والیبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا به‌نژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 747444

دیگر خبرها

  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان «ناصر» غزه
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد