Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای خود اشتغالی با معین های اقتصاد مقاومتی در استان به مشارکت گذاشته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم حسینی شب گذشته در مراسم افطار ایتام که در کمیته امداد برگزار شد، گفت: یکی از کارهای بسیار خوب امسال ما با کمک کمیته امداد و البته بقیه بخش های دولت این است که می خواهیم بر روی توامندسازی جوامع محلی از جمله روستاها متمرکز بشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قرار شد در استان حدود 400 میلیارد تومان اعتبار را که بخشی از آن مربوط به بانک ها و بخشی مربوط به کمیته امداد است را با معین های اقتصاد مقاومتی استان برای خود اشتغالی به مشارکت بگذاریم، البته سهمی هم معین ها در این خصوص خواهند گذاشت. بر این  اساس فکر می کنم در سال جاری بتوانیم در حوزه خود اشتغالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی در همین راستا افزود: کمیته امداد برای کمک به محرومان و در وهله دوم توامندسازی و کاهش مشمولان خود کمک های خوبی را انجام می دهد و دولت هم منابع مناسبی را در اختیار این کمیته گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 6085699

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد