Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر استان یزد به «مناسبت سوم خرداد»، بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرده است:
«بسمه تعالی
«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»
سی و هفت سال از حماسه پرشکوه سوم خرداد ۱۳۶۱ می‌گذرد. حماسه‌ای که دست قدرت خدا را در حمایت از ایران اسلامی به وضوح نمایش داد. سوم خرداد، روز فتح خرمشهر، نشان داد که اگر به ابزار و امکانات عظیم مادی و پشتیبانی ابر قدرت‌ها امید ببندیم، همچون صدام، ناامید و شکست خورده می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین گواهی داد، گرچه طاغوت‌های زمان با تمام عوان و انصارشان، ما را محاصره کنند در فشار تحریم‌ها با حداقل امکانات با سلاح توکل برخدا و ایمان از خود دفاع می‌کنیم و بدون شک پیروز میدان خواهیم بود. تمام این مجاهدت ها‌ی خدا محور، در کلام الهی امام خمینی (ره) بیان شده است که «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
بدینوسیله سپاه الغدیر استان یزد اعلام می‌دارد همچنان با ولایت مداری تمام و کامل هرگز چشم امیدی به قدرت‌های ظالم و مستکبر دنیا نخواهد داشت و همواه با اطاعت محض از رهبر فرزانه انقلاب و اطمینان از تحقق وعده هاو سنت‌های الهی، با ایمان و اعتقاد به اینکه تمام مشکلات موجود با استفاده از ظرفیت‌های فراوان داخلی، برطرف خواهد شد، هم، چون ۴۰ سال گذشته با تمام وجود امکانات، در تمام مشکلات و سختی‌ها، همراه مردم عزتمند ایران اسلامی خواهد بود و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.
امید است تمام مسئولان در همه سطوح مدیریتی کشور، در این شرایط حساس که اتاق جنگ دشمن، اقتصاد ایران اسلامی را هدف قرار دادن است، تمام همت و غیرت خود را بکار گیرند، تا در جنگ اقتصادی نیز مانند سایر عرصه‌ها بر دشمن فائق آییم.»
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت