Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سوم خرداد، سالروز مقاومت و پیروزی، تجلی فرهنگ ایثار وشهادت و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر است که خلق این حماسه عظیم تاریخی، ترجمان کلام پر طنین و حکمت آموزش است که: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری آزادی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیاتی عزتمند کربلای 3 و با اقتدا به مولای متقیان(ع) با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) به نام طهور بیت المقدس ظهور کرد و چه معجزه آسا پس از 578 روز اشغال و 34 روز نبرد بی امان در روز سوم خرداد 1361 به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و ایگونه خونین شهر دوباره خرمشهر شد و یادآوری این ظفر، پس از گذشت 37 سال و آن هم در چهل سالگی پایداری انقلاب اسلامی، هنوز هم خون غیرت و شکوهمندی را در رگ های هر مسلمان به جوش آورده و دیدگان بصیر مردم ولایتمدار ایران را میزبان شادی و نشاط و شعفی غرورآفرین می گرداند.

این بیانیه می‌افزاید: ما سبز پوشان حریم ولایت در سپاه انصار الحسین(ع) همدان، مفتخریم که در این برگ زرین تاریخ هم صاحب نام و نشانی از اسطوره هایی قهرمان همچون شهید محمود شهبازی و همرزمان پرآوازه اش شهید حبیب الله مظاهری، شهید حسین همدانی، خوش لفظ شکری موحد ،کشوری دلاور، ترکمان عیوضی و یونسی در قویترین لشگر 27 محمد رسول الله و گردان مسلم بن عقیلمی باشیم.

و اینک تقویم بار دیگر ورق خورد تا فصل تازه ای را در معاملات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زند و برای نسل های امروز سناریوهای دشمن را با شکست مواجه و رشادت های فرزندان اسلام را جاودانه تر می سازد. امروز نیز هوشیاری نیروهای مسلح و بصیرت جوانمردان  این مرزوبوم به زعامت رهبر فرزانه انقلاب سکاندار کشتی ولایت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) توطئه های قدرت استکباری علیه نظام مقدسمان را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی آحاد مدافعان میهن اسلامی و ملت سرافراز ایران چون فولاد آب دیده در مقابل زیاده خواهان دنیا با صلابت ایستاده تا دست آوردهای پرثمن آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی سپاه انصارالحسین ع همدان سوم خرداد دفاع مقدس اقتدار معاملات سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دفتر اطلاع رسانی امام جمعه خرمشهر اعلام کرد: راهپیمایی مردم خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و محکومیت استمرار جنایات علیه مردم مظلوم و شجاع غزه فردا برگزار می شود. 
این راهمیمایی فردا جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱ بعداز اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مصلای نماز جمعه به سمت چهار راه مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود. 

مسیر راهپیمایی آبادان اعلام می شود. 

از مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر دعوت شده با حضور پرشور خود در این صحنه نیز حاضر شوند. 

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد