Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب رضا ارزانی شامگاه گذشته در مراسم جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان به طور هماهنگ در سراسر کشور جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران و پسران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: ۳ هزار دختر عضو کانون‌های مساجد کشور در جشن روزه اولی‌ها شرکت کردند.

وی اظهار کرد: رویکرد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رویکرد خانواده‌محور است و ما معتقدیم هر برنامه دینی و تربیتی باید از نسل جوان آغاز شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزانی بیان کرد: عمده برنامه‌های اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان مسجدی از اول تیرماه هر سال آغاز می‌شود و تا ۵۰ روز ادامه دارد.

وی گفت: اساس و پایه برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مسجد است و در این طرح، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله محافل انس با قرآن، تربیت مربیان قرآنی و فعالیت‌های قرآنی در خانه‌های نور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: در حال حاضر ۱۴۹۹ خانه نور در مساجد کشور فعال هستند، همچنین بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد که همه آنها در ایام اوقات فراغت فعال‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزانی خطاب به دختران روزه‌اولی اظهار کرد: لوح سفیدی برای هر یک از شما عزیزان وجود دارد که کارهای خوب شما از جمله نماز، روزه، کمک به دیگران و غیره و همچنین کارهای بد در این لوح ثبت می‌شوند.

امشب جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران قمی با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) همگام با سراسر کشور با شعار «گام دوم انقلاب با بچه‌های مسجد» برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن احادیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب