Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیمی ترین نسخه طب سنتی کردستان تبدیل به دیجیتال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خانواده شعر صنایع دستی و گردشگری استان کردستان طب سنتی قرآن کریم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • سمعکی که محاورات را به متن تبدیل می‌کند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • ۲۶ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت