Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نماز عبادی- سیاسی- جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، آیت الله «محسن اراکی» دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مراسم نماز جمعه این هفته با موضوع صبر و مقاومت در سیره امیرالمومنین امام علی (ع) پیش از خطبه ها سخنرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار «رمضان شریف» رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز از دیگر سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران است که با موضوع اعلام برنامه های راهپیمایی روز جهانی قدس خطبه ها سخنرانی می کند.
روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه تهران اعلام کرد: مراسم نماز جمعه این هفته تهران از ساعت 11 و 30 دقیقه با قرائت زیارت آل یاسین و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می شود.
سیام*3061**9121

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي موحدي كرماني نماز جمعه دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی در دیدار با هنرمندان به مناسبت عید نوروز گفت:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهر محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند رسالت خود را در ترویج این سنت الهی انجام دهند و منادیان نماز جمعه باشند. حجت الاسلام محی الدینی افزود:استفاده از ظرفیت هنرمندان در حوزه‌های مختلف مانند نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و ... در میعادگاه نماز جمعه تاثیر خوب و مثبتی دارد. امام جمعه مهریز در این نشست بر تقویت کانون‌های مساجد که متولی آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است تاکید کرد. وی در ادامه به اتحاد و وحدت مردم شهرستان تاکید کرد و بیان داشت:مردم نگاه شهرستانی به این شهرستان با ظرفیت‌های مختلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند