Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان لرستان، تحت عنوان همایش «نسیم مهر» امروز چهارشنبه، یکم خرداد در تالار رستوران حامی برگزار شد.
ابراهیم علی‌پور، مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان خرم‌آباد در این مراسم به عملکرد سال گذشته این انجمن اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مجموع ۴۱۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان لرستان جمع‌آوری شده است که این رقم در مقایسه با سال ۹۶ بیش از دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اهدای سبد کالا، پرداخت کمک هزینه جهیزیه و کمک یه معاش خانواده‌های زندانیان را از دیگر اقدامات انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان خرم‌آباد برشمرد و گفت: با رایزنی به شهرداری خرم‌آباد به صورت مقطعی برای زندانیان دارای شرایط نیز اشتغا‌ل‌زایی صورت گرفته است‌.
حسین مهرداد، از اساتید جامعه‌شناسی و عضو انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان خرم‌آباد نیز در این مراسم خانواده را شریف‌ترین و پر برکت‌ترین نهاد اجتماعی برشمرد و اظهارکرد: خانواده مکانی دارای قداست است چراکه از دامن آن شخصی مانند پیغمبر درست می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم توانمندسازی و مهارت‌افزایی زندانیان و خانواده‌های آنان، تصریح کرد: انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان توانمندسازی را مدنظر خود قرار دهد.
مهرداد، تربیت را عمل عمدی یک انسان رشد یافته معنا کرد و افزود: خداوند برای خلقت نظم را بر وجود انسان حاکم کرد به‌طوری‌که درشبکیه چشم بیش از ۱۰۰ میلیون سلول برای تشخیص نور وجود دارد.
عضو انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان خرم‌آباد بر لزوم ورود خیرین و حمایت از خانواده‌های زندانیان تاکید کرد و افزود: خیران برای حمایت از زندانیان پیش‌قدم شوند.
وی با ذکر این مطلب که اگر می‌خواهیم به جنگ پیروز شویم باید به سلاح علم مسلح شویم، تصریح کرد: در قرآن‌کریم آمده است خداوند در بین کسانی‌که ایمان آوردند به کسانی‌که اهل علم هستند درجه می‌دهند.
مهرداد بر لزوم تربیت صحیح فرزندان زندانیان توسط خانواده‌های آنان تاکید کرد و افزود: ریشه مشکلات اجتماعی را باید در خانواده حل کرد این در حالی‌است که خانواده زندانیان وظیفه پدری و مادری را با هم انجام می‌دهند.
در این مراسم از فرزندان زندانیانی که دارای رتبه‌های برتر در مسابقات دینی و ورزشی بودند تجلیل و همچنین از مددکاران این عرصه تقدیر به‌عمل آمد.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی جشن نسیم مهر خانواده زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری کرمان در حاشیه آیین توزیع این بسته ها در مسجد الزهرا (س) کرمان گفت: به مناسبت سال جدید و ماه مبارک رمضان، در آستانه عید سعید فطر  برای کمک به محرومان و خانواده زندانیان نیازمندهزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر بسته به ارزش ۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد، که بخشی از این بسته ها در اختیار خانواده زندانیان نیازمند و بخشی از آن نیز در مناطق محروم استان توزیع می شود.

حجت الاسلام حمیدی تاکیدکرد:اشتغال جزو سیاست هایی است که بنیاد تعاون، انجمن حمایت زندانیان و سازمان زندان ها پیگیری می کنند و در کوتاه مدت این بسته های کمک معیشتی می تواند به خانواده های نیازمند کمک کند اما در بلندمدت باید  در پی اشتغال، تولید و کارآفرینی برای خانواده زندانیان باشیم تا آنان بتوانند زندگی خود را تامین کنند.

همچنین در حاشیه این آیین  ساخت مجتمع فرهنگی، مذهبی، ورزشی، خدماتی و رفاهی مسجد الزهرا (س) در محله فیروزآباد کرمان نیزآغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه