Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارکستر فیلارمونیک پاریس به رهبری آرش فولادوند آثار کیوان ساکت را در شهرهای لندن و پاریس روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایسنا، آرش فولادوند رهبر ارکستر درباره اجرای پیش رو توضیح داد: چندی پیش از کیوان ساکت دعوت کردیم که به فرانسه بیاید و مجموعه‌ای از آثار ارکسترال‌شان را با ارکستر بزرگ فیلارمونیک پاریس شرقی اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این کنسرت گروه کُر بهار پاریس و گروه کُرال لندن به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه کُر ایرانی در خارج از کشور شرکت خواهند کرد. این مجموعه آثار، در مجموعه کنسرت‌های «صدای صلح ۲۰۱۹» و آلبوم «لاله‌های سرخ ۲» اجرا خواهند شد.

فولادوند اضافه کرد: کیوان ساکت قرار است آثار ارکسترالش را که با خواننده‌های مختلفی اجرا کرده بود این‌بار با ارکستر بزرگ و تک نوازی خود او اجرا کند. این ارکستر در روزهای ۳۱ ماه می و اول ماه ژوئن در کلیسای سن کلوتیو پاریس، یکی از تاریخی‌ترین ساختمان‌های فرانسه و در روز نهم ماه ژوئن در سالن آمفی تئاتر لوگان هال لندن به هنرنمایی می‌پردازد.

او اظهار کرد: در این کنسرت ۱۰ اثر از کیوان ساکت، ۳ کار از خودم به همراه آهنگ «ای ایران» با تنظیم گلنوش خالقی دختر روح‌الله خالقی اجرا خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیوان ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت و هوشمندی ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!