Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در سیل اخیر بسیج سازندگی ۱۲.۵ میلیارد تومان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هزینه کرد و حدود ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان نیز تجهیزات و امکانات سپاه مورد استفاده قرار گرفت. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خسارت‌های سیل در استان خیلی زیاد است و ما می‌دانیم که دولت به تنهایی نمی‌‎تواند مشکلات مردم را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین از همان لحظه‌های نخست وقوع سیل در کنار مردم بودیم و هنوز هم قرارگاه عاشوراییان، بسیج سازندگی و غیره در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی برای کمک به سیل‌زدگان استان گفت: براین اساس هر مسجد یک واحد مسکونی و هر مغازه‌دار یک کالا را برای سیل‌زدگان تهیه می‌کند. همچنین قرارشد بانک‌ها نیز برای ساخت مدرسه در این مناطق کمک کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: در سیل اخیر بسیج سازندگی 12.5 میلیارد تومان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هزینه کرد و حدود 2 میلیارد و 850 میلیون تومان نیز تجهیزات و امکانات سپاه مورد استفاده قرار گرفت. استانداری گلستان تاکنون 150 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

3.4 میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به مددجویان سیل‌زده گلستانی پرداخت شدگلستان| عملکرد سازه رودخانه‌ها در کارگروه ملی سیلاب بررسی می‌شودگلستان|سیل 800 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها در گنبدکاووس خسارت وارد کرد

وی گفت: سپاه هرکار و هزینه‌ای که در بندولی انجام داد، هدیه به مردم منطقه ترکمن صحرا بوده است. در این منطقه 34 دستگاه انواع ماشین‌آلات را بکار گرفتیم و 5 هزار و 100 متر کانال انحرافی ایجاد کردیم که در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی به عنوان سوپاپ اطمینان منطقه عمل خواهد کرد.

سردار معروفی یادآور شد: در سیل اخیر بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی و دریایی ارتش در مناطق سیل‌زده مستقر شد و بیش از 85 هزار نفر خدمات دریافت کردند. ما بارها تأکید کردیم که در کنار مردم سیل‌زده خواهیم بود و امروز که کار بازسازی در این مناطق آغاز شده است نیز با قوت به آنان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود