Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:14:59 GMT

مرگ سارق سیم‌برق به دلیل برق‌گرفتگی+عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۵۹۸۱

مرگ سارق سیم‌برق به دلیل برق‌گرفتگی+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از مرگ سارق نگون بخت سیم برق حین ارتکاب سرقت در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ همتعلی شکری اظهار کرد: تیم گشتی پاسگاه "چشمه کبود" هرسین حین گشتزنی به فردی برخورد کردند که از دکل برق کنار جاده و در ارتفاع حدود سه متری زمین به تیربرق آویزان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی اورژانس و همچنین مأموران اداره برق، جسد این فرد به پایین منتقل و مشاهده شد که بر اثر شدت جراحت وارده بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است.

شکری ادامه داد: در بازرسی از جسد این فرد، یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین یادآوری کرد: جسد این فرد مجهول الهویه به پزشکی قانونی برای تعیین دقیق علت و زمان مرگ منتقل شد.

وی از مردم خواست به سیم‌ها و کابل‌های برق که دارای فشار بسیار قوی هستند، نزدیک نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد

دزد تک روی طلای منازل شهروندان کرمانی  با کشف ۱۲ فقره سرقت دستگیرشد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان دوشنبه درنشستی خبری بیان کرد:  به دنبال  وقوع  افزایش سرقت و زورگیری طلا از چند منزل در شهر کرمان، نیروهای پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت پی بردند بیشتر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان به جا مانده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد:دراین زمینه ماموران با انجام تحقیقات و رصدهای  تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان در شرق کرمان بود، پی بردند و این متهم  را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاهای سرقتی به دام انداختند.

وی اضافه کرد: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلا از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آن ها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی کرمان اقرار کرد که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مال باختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت