Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:36:58 GMT

پسر بچه 7 ساله در یکی از روستاهای شازند مفقود شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۱۲۸

پسر بچه 7 ساله در یکی از روستاهای شازند مفقود شد

اراک - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پسربچه ای 7 ساله در یکی از روستاهای شازند مفقود شده و از زمان اعلام این خبر، تحقیقات تخصصی پلیس برای یافتن او آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'محمود خلجی' معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: ساعت 23 و 30 دقیقه روز 29 فروردین ماه،‌ گزارشی از گم شدن پسربچه ای 7 ساله به نام «محمد سپهر نقدی» در یکی از روستاهای شهرستان شازند به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه از والدین پسربچه خردسال، مشخص شد که با توجه به نزدیکی منزل پدربزرگشان به منزل آنان در روستای محل زندگی شان،‌ آنان گمان می کردند که او به آن جا رفته است و در ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می شوند که موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش می کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ از زمان آغاز مفقود شدن این فرد، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده است و چند تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ از شهروندان می خواهیم به خبرهایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکنند و مردم عزیز مطمئن باشند هر گونه اخبار و اطلاعاتی که در یافتن پسر بچه کمک خواهد کرد، از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، «باران شیخی» نیز دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه امسال بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد که با تلاش نیروی انتظامی بعد از 21 روز در 17 اردیبهشت ماه به آغوش خانواده بازگشت.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي گم شدن استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

در این حادثه ۱۵ نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مقامات پلیس ایالتی، در این حادثه یک دختربچه هشت ساله و یک پسربچه پنج ساله که خواهر و برادر بودند، جان خود را از دست دادند.

راننده خودرو که یک زن ۶۶ ساله است به اتهام رانندگی در حالت مستی در بازداشت پلیس است و احتمالا با اتهامات جنایی روبرو خواهد شد.

راننده با وسیله نقلیه‌اش به مهمانان حاضر در محوطه برگزاری این جشن تولد برخورد کرده است.

این در حالی است که به فاصله زمانی کمی در همین روز در شهر «ممفیسِ» ایالت «تنسی» نیز حادثه تیراندازی در یک مهمانی رخ داده و این حادثه هم چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.

مقامات پلیس ایالتی آمریکا تایید کردند در پی تیراندازی در این مهمانی ۲ نفر کشته و دست‌کم ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، مقامات پلیس ایالتی در ابتدا اعلام کردند در این حادثه که شنبه شب رخ داد، ۱۶ تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند اما ساعاتی بعد، دو تن از آنها به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

همچنین وضعیت جسمانی یک از مصدومان وخیم گزارش شده است.

در همین حال گفته می‌شود که دو تیرانداز در این حادثه دخیل بوده‌اند.

به گزارش شینهوا، تحقیقات برای بررسی جزئیات بیشتر این حوادث جنایی در جریان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران