Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@09:48:29 GMT

علت مرگ فک های تلف شده در سواحل رودسر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۱۵۰

علت مرگ فک های تلف شده در سواحل رودسر اعلام شد

علت مرگ فک های تلف شده در سواحل رودسر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پستانداران حفاظت محیط زیست زباله مرگ نوزاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای زنجیره انسانی حمایت طرح نور و وعده صادق در سواحل مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای پویش و زنجیره انسانی جهت حمایت از دو اتفاق مهم طرح نور و وعده صادق در سواحل خزر استان با حضور مردان و زنان مازندرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر اظهار کرد: از هیئت‌ها و گروه‌های ورزشی, و سازمان‌های مردم نهاد برای حضور در اجرای پویش و زنجیره انسانی سواحل خزر درخواست داریم تا در این زنجیره به منظور دو موضوع مهم اتفاق افتاده این روزها حضور داشته باشند.

وی افزود: اول حمایت از نیروهای فراجا با اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی، عفاف و حجاب و دیگر حمایت از عملیات باشکوه وعده صادق است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برای کمک این پویش مردمی هماهنگی لازم با نماینده ولی فقیه و استاندار انجام شده است، گفت: جلسه‌ای به منظور به‌کارگیری همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سپاه برگزار شد تا زنجیره‌ای با تمایل و حضور خود مردم به اجرا درآید.

مسلمی زمان برگزاری این پویش را روز پنج‌شنبه سی‌ام فروردین ماه سال‌جاری مطرح کرد و ادامه داد: زنجیره انسانی همزمان از سواحل نکا تا رامسر از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که ۲۰۰۰۰۰ نفر از زنان و مردان غیور مازندران در این زنجیره انسانی در سراسر سواحل این استان حضور یابند.

کد خبر 744889

دیگر خبرها

  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف جانوری با «170 چشم» در سواحل چین (+عکس)
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر
  • اجرای زنجیره انسانی حمایت طرح نور و وعده صادق در سواحل مازندران