Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:08:16 GMT

برخورد پلیس انگلیس با پوسترهای ضد اسلامی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۲۰۶

برخورد پلیس انگلیس با پوسترهای ضد اسلامی

پلیس انگلیس با پوسترهای ضد اسلامی در شهرستان«اسکس» در شمال شرقی لندن برخورد کرد و ان را اقدامی انزجارطلبانه دانسته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» به بررسی گسترش پوسترهای ضد اسلامی در شهرستان«اسکس» که یک شهرستان تشریفاتی و غیرشهردی در شرق انگلستان به شمار می آید، پرداخت و اعلام کرد که پلیس انگلیس با این پلاکاردها و پرستورها که بر روی آن عبارت «از اسلامگرایان استقبال نمی کنیم» نوشته است، برخورد می کند و آن را اقدامی انزجارطلبانه عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این روزنامه آمده است که پوسترهایی که در خیابان های رایلی چسبانده شده است، به مسلمانان هشدار دادند که دور شوید یا شما را اخراج می کنیم.

براساس این گزاش، بر روی پوسترها علامتی وجود دارد که نماد یک گروه ملی گرای سفید پوست در اروپاست، همچنین در این پوستر تصویر یک جنگجو سوار بر اسب است که دو فرد مسلح را تعقیب می کند و یکی از آن دو برقع پوشیده است.

سخنگوی پلیس شهرستان اسکس در این باره گفت: ما تمایل داریم با مسئولان آنها برای بررسی مقاصد شان گفتگو کنیم. ما با اینگونه اعمال که اقدامی انزجارطلبانه است، برخورد می کنیم.

«احمد خواجه» رئیس انجمن اقلیت های دینی در ساوتند به روزنامه «ساوتند استاندر» گفت: این مسئله نگران کننده است که این ناآگاهی و جهل تغذیه کننده اسلام هراسی است. احتمال می رود که افرادی که این پوسترها را چسبانده اند، در طول زندگی شان هیچ ارتباطی با مسلمانان نداشته باشند.

خواجه افزود: تحریک ضد مسلمانان متاسفانه امروز در رسانه ها و سخنان سیاستمداران رایج و طبیعی شده است. باید اینگونه مسایل را جدی گرفت.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس کانون های مساجد مسجد خراسان جنوبي بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد روزه اولی ها اردبیل مسلمانان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "موسی بهاری"  گفت: در یکی از محلات بوکان شخصی اقدام به مزاحمت برای شهروندان و مسدود نمودن مسیر تردد نموده بود که عوامل انتظامی جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ "بهاری" افزود: متهم با تظاهر به قدرت نمایی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت برای رهگذران ایجاد مزاحمت می‌کرد که با اقدام به موقع پلیس در محل دستگیر گردید.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطع با مزاحمین و کسانی که به هرشکل ممکن بخواهند آرامش مردم را خدشه دار نمایند برخورد قانونی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی