Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ساعت کاری سازمان‌های دولتی در روز‌های شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ ساعت کاری سازمان‌های دولتی در روز‌های شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روز‌های شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر تعیین می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شب های قدر ساعت کار اداره های دولتی مصوبه هیئت وزیران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد

به گزارش «نماینده»، کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

وی افزود: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سرمدی واله با اشاره به اینکه در این لایحه عنوان تعطیلی پنجشنبه‌ها به صراحت ذکر نشده است، اظهار کرد: در این لایحه فقط به ارائه خدمات به مردم از شنبه تا چهارشنبه اشاره شده است.

وی افزود: بنابراین، باید در صحن علنی مجلس مشخص شود که آیا پنجشنبه‌ها نیز جزو روزهای تعطیل هستند یا خیر.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این لایحه ساعات کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد، گفت: امیدواریم این لایحه در هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان مشخص شود.

نماینده مردم اسدآباد در خصوص تعطیلی بانک‌ها در روزهای پنجشنبه بیان کرد: در لایحه دولت، بانک‌ها شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها نمی‌شدند، اما در حال حاضر برخی از نمایندگان مجلس معتقدند که بانک‌ها نیز باید در روزهای پنجشنبه تعطیل باشند.

کیومرث سرمدی واله در پایان اظهار داشت: باید منتظر ماند و دید که در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها