Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:05:53 GMT

2 جودو کار نجف آبادی به تیم ملی بانوان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۳۲۵

2 جودو کار نجف آبادی به تیم ملی بانوان دعوت شدند

اصفهان - ایرنا - 2جودوکارشهرستان نجف آباد به اردوی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان ونوجوانان دعوت شدند.

محمود یسلیانی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نجف آباد روز چهارشنبه به ایرنا گفت: نسرین محمدصالحی و پردیس عیدی وندی بانوان جودوکار شهرستان نجف آباد به اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان جودو کشوردعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق اعلام فدراسیون جودو، 12 جودوکار به اردوی جوانان و 12 جودوکار به اردوی نوجوانان دعوت شده اند و این اردو 31اردیبهشت در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برپاشده و تا 10 خرداد ادامه دارد.
رییس اداره ورزش وجوانان نجف آباد همچنین از دعوت علی رفیعی و محمد ایوبی هندبالیست های این شهرستان به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورخبر داد وگفت: نخستین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان برای آمادگی اعزام به مسابقات انتخابی المپیک 2020 در تهران برپا شده است.
غ / ک ت / 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بانوان جودو نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی

سینا حضرتی، امیرعلی آقازاده و حسین ملکی سه والیبالیست  آذربایجان شرقی به اردوی سه روزه انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

این سه والیبالیست باید عصر روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در محل اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشته باشد.

اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور ماه (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند