Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:57:14 GMT

2.2 میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۳۲۹

2.2 میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماکو با اشاره به کشف اقلام لوازم یدکی قاچاق در این شهرستان گفت: ارزش این اقلام طبق برآوردها به 2 میلیارد و 260 میلیون ریال می رسد.

سرهنگ میرحیدر شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور 'ماکو- تهران' به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در بازرسی از این اتوبوس، 291 قلم لوازم یدکی خودروی قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 2 میلیارد و 260 میلیون ریال برآورد شده است.
وی ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.
به گزارش ایرنا، مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی آذربایجان غربی در سال جاری است.
ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
7132/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كالاي قاچاق انتظامي ماكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم