Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@16:34:49 GMT

مجتمع 906 واحدي فرهنگيان قزوين مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۳۵۹

مجتمع 906 واحدي فرهنگيان قزوين مهر و موم شد

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قزوين گفت:مجتمع مسکوني برج 906 واحدي تعاوني مسکن فرهنگيان قزوين به دليل رعايت نکردن قوانين و مقررات قانون کار به ويژه آيين نامه هاي حفاظت فني و بهداشت کار مهر و موم شد.

مسعود بابايي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:اين اقدام در راستاي اجراي دستور مقام قضايي، حسب درخواست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان قزوين صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:بازرسان کار چندين بار نقض مقررات، رعايت نکردن موازين قانوني و ايمني از قبيل حفاظ گذاري پرتگاه‌ها، ايمن سازي جايگاه کار کارگران،رعايت نکردن الزامات ايمني کار در ارتفاع و... را به کارفرما ابلاغ کرده اند ولي کارفرما عليرغم تعهدات متعدد مبني بر رفع نواقص قانوني از انجام آنها سرباز زده است.
مدير کل تعاون،کار و رفاه اجتماعي استان قزوين اظهار داشت:در يکسال گذشته 2 نفر از کارگران به دليل نواقص ايمني و حفاظت فني موجود در کارگاه دچار حادثه ناشي از کار شده و فوت نموده اند .
بابايي افزود:در همين راستا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي در راستاي انجام رسالت ذاتي خود با هرگونه تخطي از قوانين و الزامات ايمني کار برخورد کرده و جلوي تلفات و خسارات احتمالي را خواهد گرفت.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم

باران شدید یک و نیم روز گذشته آبگرفتگی و سیل را از آبشار یاسوج روانه این شهر کرد.

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانیال ولوی مقدم، بعد از دو شبانه روز نزول رحمت الهی سیلی خروشان آبشار یاسوج را درگیر کرد و آسیب جدی به زیر ساخت های این مکان تفریحی و باغات و امکان گردشگری وارد شد.

نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه مالکان باغات حریم رودخانه را رعابت نکرده و باعث آسیب جدی به زیر ساخت‌های این مکان تفریحی و گردشگری شدند، از این رو ضرورت دارد که مسئولین در این زمینه نظارت بیشتری بر حریم رودخانه های استان داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 خوشبختانه سازمان مدیریت بحران، شهرداری، آتش نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی از ابتدا در حالت آماده باش کامل بودند و مدیریت نسبتا خوبی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم