Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:07:08 GMT

شهرکرد| فتح خرمشهر سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۴۵۷

شهرکرد| فتح خرمشهر سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جنگ ۸ ساله دفاع مقدس در کشور، الگویی بزرگ برای مردم ایران است , فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علیمحمد اکبری با بیان اینکه جنگ 8 ساله دفاع مقدس در کشور، الگویی بزرگ برای مردم ایران است، اظهارداشت: فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس، سرنوشت جنگ را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدام با اعلام اینکه ما در طول سه روز آینده کل استان خوزستان و در مدت یک هفته استان تهران را فتح می‌کنیم اما رزمندگان اسلام به مدت 34 روز در مقابل آن‌ها مقاومت کرده و نیروهای بعثی را شکست دادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نیروهای عراقی اقدامات بسیاری را در جهت حفاظت از خرمشهر انجام داده بودند تا از ورود ایرانی‌ها به آن منطقه جلوگیری کنند.

همایش بزرگ نیروهای مسلح سوم خرداد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودبرنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان مرکزی مردمی برگزار شود500 برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان گلستان برگزار می‌شود

اکبری با اشاره به شعار محوری «ما پیروزیم» در سوم خرداد خاطرنشان کرد: 470 عنوان برنامه در 58 محور به مناسبت سوم خرداد توسط سپاه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برخی از برنامه‌ها توسط مجموعه سپاه و بسیج استان برگزار شده است، اضافه کرد: برنامه‌های دیگر تا روز شنبه مورخ 4 خردادماه اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های سوم خرداد گفت: تجمع و حضور نیروهای مسلح استان در مصلای امام خمینی (ره) و غبارروبی گلزار مطهر شهدای سراسر استان در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و نجلیل از رزمندگان و ایثارگران استان در عملیات بیت المقدس نیز از دیگر برنامه‌های سپاه به مناسبت سوم خرداد محسوب می‌شود.

اکبری با بیان سخن امام راحل مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است»، ادامه داد: فتح خرمشهر کار بسیار سنگینی بود و امام خمینی (ره) با بیان این جمله معروف، به مردم فهماند که اتفاقات سخت‌تر از فتح خرمشهر نیز برای ایران رخ می‌دهد که همچون خرمشهر منجر به فتح و پیروزی می‌شود..

انتهای پیام/

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر ساعت بازدید از این برج در روز‌های در روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین

برج میلاد یکی از جاذبه‌های گردشگری و مقصد گردشگران و مسافران نوروزی است. از این رو مسئولان فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های متنوعی پیش بینی کرده اند که در برج اجرا می‌شود، اما ۲۱ رمضان تمام برنامه‌های تعریف شده این مجموعه گردشگری به مناسبت نوروز و رمضان، اجرا نمی‌شود.

همچنین برنامه و ساعت بازدید از برج میلاد در شب‌های پرفیض قدر نیز تغییر کرده و در روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ساعت بازدید از این مجموعه از ساعت۱۰ صبح تا ۲۱ خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # شهرداری تهران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه سپاه در آستانه روز جهانی قدس از زبان سردار تنگسیری
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر ساعت بازدید از این برج در روز‌های در روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین
  • شب‌های قدر در شهرکرد احیاء کجا برویم؟
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/تغییر ساعت کار در لیالی قدر
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • فوت یکی از عشایر در پی انفجار مین در قصرشیرین
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان