Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:45:45 GMT

کلنگ‌زنی مسجد امام حسن مجتبی(ع) در تیپ 37 زرهی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۴۹۱

کلنگ‌زنی مسجد امام حسن مجتبی(ع) در تیپ 37 زرهی

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با میلاد با سعادت دومین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت، کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و طی مراسمی کلنگ مسجد کوی سازمانی شهید علی صیاد شیرازی تیپ37 زرهی با نام مسجد امام حسن مجتبی(ع) امروز، اول خردادماه به زمین زده شد.
در این مراسم امیر سرتیپ2 مهدی احمدی افشار، فرمانده تیپ 37 زرهی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت سلسله مراتب از امروز کار ساخت و ساز مسجد کوی سازمانی شهید صیاد شیرازی تیپ37 زرهی با نام مبارک امام حسن مجتبی(ع) آغازمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسجد در فضایی به مساحت تقریبی 800 متر مربع در ابعاد 40 در 25 متر و با زیر بنای 570 متر در دو طبقه احداث خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز نیز در ادامه این مراسم گفت: اولین نقطه خلقت در کره زمین مسجد بوده است و بهترین مکانی که درآن نمازمورد قبول قرار می‌گیرد، مسجد است و همه باید از برکات مسجد استفاده كنند.
وی افزود: تقریبا تمام کسانی که در دفاع مقدس و همچنین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور و نقش داشتند، مسجدی بودند و با این مکان مقدس انس والفت داشتند.
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به کوی سازمانی تیپ 37 زرهی که به نام شهید علی صیاد شیرازی مزین شده است و با ذکر خاطره‌ای از آن شهید ارتش اسلام گفت: آن شهید والا مقام در همه حال به ولایت و همچنین نماز اول وقت پایبند بود.
وی در پایان اظهار امیدواری كرد: پس از ساخت این مسجد همه به شرکت در مسجد و برنامه‌های فرهنگی این بنای مقدس اهتمام داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مسجد امام حسن مجتبي تيپ 37 زرهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد