Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی رئیس دفتر روحانی می‌گوید سفر بن‌علوی وزیر خارجه عمان به تهران ارتباطی به موضوع میانجیگری این کشور در روابط تهران و واشنگتن ندارد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگا رحوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز در جمع خبرنگاران درباره دلایل سفر بن علوی وزیر خارجه عمان به تهران و اینکه آیا این سفر برای میانجیگری بین ایران و آمریکا بوده است گفت:  وزیر خارجه عمان در سفر چند روز پیش به تهران با ظریف دیدار و مذاکره کرد و وزیر خارجه نیز امروز گزارش این دیدار را در دولت ارائه کرد، بن علوی در تهران درباره مسایل دوجانبه و تحولات منطقه‌ای صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا در صبحت آنها بحث میانجی‌گیری نبوده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره این که اعلام شده است که « دو هیات سیاسی مجزا از عراق به نمایندگی از نخست وزیر این کشور عراق یکی به ایران و یکی به آمریکا رفته است، آیا این هیات به ایران آمده است، گفت: نه، عراقی ها گفته‌اند بنا داریم دو هیات یکی به ایران و یکی به آمریکا بفرستیم؛ الان که این هیات تهران هم نیستند. روابط تهران – بغداد بسیار نزدیک است، ما که نمی‌گوییم که نفرستند، حتما می‌آیند حرف آنها را هم می\‌شنویم؛ اما مهم این است که ما درباره پیشنهاد آنها چه تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

 

R1011158/P31462/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد

وزیر خارجه ایران از سفر به ترکمنستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در راه ترکمنستان است. 

امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به‌منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم».

او تاکید کرد «روابط خارجی دولت سیزدهم با صلابت، حکمت و عقلانیت و با دستاوردهای نتیجه بخش و امیدآفرین به پیش می‌رود».

وزیر خارجه ایران همچنین اعلام کرد بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهد کرد.

امیرعبداللهیان روز گذشته نیز در تهران میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع چین به سهم‌خواهی فیلیپین در دریای جنوبی چین
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکمنستان
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس