Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:34:32 GMT

پیرمرد بوکانی براثر صاعقه جان باخت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۷۱۴

پیرمرد بوکانی براثر صاعقه جان باخت

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرماندار بوکان گفت: حادثه صاعقه در بارندگی شامگاه گذشته /سه شنبه/ به مرگ یک نفر در بخش مرکزی این شهرستان منجر شد.

لقمان خسروپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه مردی 60 ساله براثر برخورد صاعقه در دم جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: این فرد در حاشیه روستا مشغول کشاورزی و جابجایی لوله های آبیاری تحت فشار بود که صاعقه به وی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به کشاورزان و افرادی که هنگام رعد و برق در خارج از خانه حضور دارند توصیه کرد در این مواقع به مکان های امن از جمله مکان های سربسته پناه بگیرند.
به گزارش ایرنا، فرد به واسطه صاعقه ممکن است دچار اختلالات عصبی (کاهش سطح هوشیاری، فراموشی، تشنج، سوزن شدن انتهای دست و پا، لکنت زبان و کوری و کری موقت)، اختلال های قلبی ـ عروقی (نامنظم شدن ریتم قلب و افزایش فشار خون ) و سوختگی ناشی از برق گرفتگی شود، اما نگرانی اصلی در مورد آسیب های ناشی از رعد و برق احتمال ایجاد ایست قلبی یا تنفسی است؛ بنابراین افراد در چنین مواقعی ضمن خونسردی خود بلافاصله با اورژانس 115 تماس گرفته و از راهنمایی های لازم از طرف اورژانس در مورد جان بیمار خود تا رسیدن تکنسین بر بالین بیمار اقدام نمایند.
توده بارشی که روز گذشته شهرستان بوکان را در بر گرفت باعث بارش در برخی مناطق شهرستان شدکه این بارش ها با و رعد و برق همراه بود.
این نخستین حادثه از این نوع در بوکان و در سال جاری است.
7510/3020/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه برخورد صاعقه بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)

 

منبع: فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رسم عجیب کتک زدن داماد توسط برادر‌های عروس (فیلم) آرایش عروس در بلغارستان/ حفظ سنت‌ قوم مسلمان پوماک (فیلم) ازدواج سلطنتی در برونئی پس از ۱۰ روز جشن (فیلم)

دیگر خبرها

  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان