Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دربندی به عنوان مدیر جدید سرپرستی خوزستان معرفی و از زحمات علی رضایی، مدیر سابق این سرپرستی تقدیر شد.
در این مراسم علی صنعتگر، عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی شرکت افزایش رضایت مشتری را یکی از اهداف شرکت دانست و گفت: کوتاهی و تعلل در ارایه خدمت به ذی‌نفعان یک تخلف آشکار است.وی افزود: اکنون مدیران شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن تمهیدات و ایجاد سامانه‌های جدید در نظر دارند تا با برقراری ارتباط موثر و مستمر با بیمه‌شدگان بستر‌های افزایش رضایت و اعتماد آنان را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات‌مدیره شرکت با بیان اینکه حرکت شبکه فروش به سوی بازار‌های خرد عامل افزایش فروش و توسعه فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه می‌شود، گفت: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم برای خرید بیمه‌نامه‌های ضروری موجب افزایش آرامش‌خاطر آنان در زمان وقوع حوادث می‌شود.علی صنعتگر خاطرنشان‌کرد: حادثه سیل اخیر بیانگر این امر است چرا که در زمان وقوع حادثه شرکت‌های بیمه به کمک آسیب‌دیدگان می‌شتابند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهروند خبرنگار با ارسال فیلمی به تحریریه خبر صدا و سیمای استان خوزستان از تلف شدن ۳۰ راس گوسفند در تونل بخش قارون شهرستان دزپارت خبر داده است.

نبود سیستم روشنایی و تاریکی این تونل عامل وقوع اینگونه حوادث تلخ ازجمله تصادف‌های منجر به فوت است.

محسن حسینی، بخشدار قارون شهرستان دزپارت در ارتباط تلفنی با خبر خوزستان گفت: این حادثه در ساعت ۷ صبح روز دوشنبه و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گله گوسفند متعلق به عشایر در تونل شهید علیدادی رخ داد و علاوه بر مصدوم شدن یکی از سرنشینان خودرو، ۳۰ راس گوسفند تلف شدند.

وی اجرانشدن طرح‌های روشنایی در این تونل را یکی از دلایل این حادثه دانست و افزود: باتوجه به اینکه این مسیر دارای بار ترافیکی بالایی است، انتظار می‌رود مسئولان در اجرای تعهد‌های خود و ایجاد روشنایی اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها