Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:21:06 GMT

413 کیلوگرم تریاک از خودروی تصادفی در سیرجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۸۱۲

413 کیلوگرم تریاک از خودروی تصادفی در سیرجان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان از کشف 413 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو در محور اصلی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام یک مورد تصادف در محور سیرجان - کرمان بلافاصله ماموران کلانتری 13 استقلال برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه آمبولانس برخورد کرده که در ادامه بنا به اظهار شاهدان مشخص شد سرنشینان خودروی پژو با برجای گذاشتن خودرو محل را ترک کرده اند.
فرمانده انتظامی سیرجان خاطرنشان کرد: در ادامه ماموران در بررسی این خودرو 413 کیلوگرم تریاک کشف کردند که تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد.
3029/9895

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خودروي تصادفي كشف ترياك كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو پارس توقیفی در رودبار کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن قلب در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید فیض اللهی در حین کنترل تردد خودروها به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: در این رابطه خودرو پژو پارس توقیف و یک متهم ۳۵ ساله نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6062315

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم
  • ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو پارس توقیفی در رودبار کشف شد
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان