Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:53:01 GMT

دعوت دو کشتی گیر گیلانی به تیم ملی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۸۱۴

به گزارش ایلنا از رشت، نقی هدایتی رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از چهارم خرداد ماه سال جاری با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته در تهران برپا می شود که مهدی احدی زناب و فربد سیرتی از گیلان نیز در این اردو حضور می یابند.

هدایتی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کشتی، در وزن 45 کیلوگرم ، مهدی احدی زناب کشتی‌گیر ملی پوش و شایسته استان به همراه کشتی گیرانی از قم و خوزستان در این وزن حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین در وزن 55 کیلوگرم فربد سیرتی دیگر کشتی گیر گیلانی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد، به همراه یک کشتی گیر از مازندران در وزن 55 کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دعوت شد.

رئیس هیات کشتی استان اضافه کرد: نفرات دعوت شده به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور باید به مدت 10 روز زیر نظر مربیان تیم ملی در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا و نوجوانان جهان آماده می کند. رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا از 13 تیرماه سال جاری به مدت چهار روز در شهر نورسلطان قزاقستان و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نیز روزهای هفتم تا 12 مرداد ماه امسال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی استان گیلان کشتی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند

مصطفی قاسم‌پور درباره جوی که برخی علیه حضور کامران قاسم‌پور در چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس ایجاد کرده‌اند، اظهار داشت: در حالی که هنوز کامران رسماً اعلام نکرده است قصد بازگشت به ۸۶ کیلوگرم را دارد، این حاشیه‌ها از کجا آب می‌خورد، خدا می‌داند!

وی ادامه داد: بهتر است برخی مربیان احترام خودشان را نگه دارند و به جای پرداختن به حواشی این چنینی، تمرکزشان روی کار خودشان باشد. خوب است آن‌ها حد و حدود خود را بدانند.

این مربی سازنده کشتی جویبار درباره اینکه گفته شده حضور کامران قاسم‌پور در چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم غیرقانونی است، تأکید کرد: کامران قاسم‌پور هم مثل حسن یزدانی مصدوم بود و زمانی که وارد چرخه شد، همه تلاشش را کرد که برای تیم ملی مثمرثمر واقع شود. الان هم هنوز چیزی را در مورد وزن المپیکی‌اش به‌صورت رسمی اعلام نکرده است که می‌خواهند قهرمان جهان را به حاشیه ببرند. قطعاً همه چیز روی تشک مشخص خواهد شد. هر حرفی هم که هست، خوب است روی تشک زده شود.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حرف‌های مهم کامران قاسمپور برای حضور در ۸۶ کیلو
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • عملیات فریب در ۸۶ کیلوگرم!
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند