Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی ویژه پزشکان اعزامی به حج ۹۸ خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودرضا فقیهی اظهار کرد: به‌منظور بالا بردن سطح آمادگی پزشکان اعزامی به حج امسال، دوره‌های آموزشی الکترونیکی با مشارکت و همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اولین دوره الکترونیکی در نظر گرفته شده برای پزشکان و همچنین کادر درمانی اعزامی به حج امسال مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر حج و زیارت است خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با مباحثی همچون مدیریت تجمعات انبوه، انواع مخاطرات در حج، مراقبت‌های پزشکی و مشکلات سلامت در تجمعات انبوه، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تجمع انبوه آشنا می‌شوند.

فقیهی با تاکید بر لزوم آمادگی کامل برای ارائه خدمات صحیح و دقیق به زائرین بیت‌الله الحرام افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا با ارائه آموزش‌های ضروری و مورد نیاز به زائرین و کادر درمانی وضعیت سلامت زائران را ارتقاء بخشد.

یادآور می‌شود شرکت در این دوره آموزشی برای پزشکان و کادر درمانی اعزامی به حج امسال ضروری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پزشکان حج مراقبت پزشکی مشکلات سلامت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در راستای پرورش نگرش‌های محیط زیستی و نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان کرده است، گفت: سال گذشته ۱۵۱۲ نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و تجهیز مشترکین در راستای ارتقای کیفیت مشارکت و اعتلای فرهنگ زیست محیطی شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب‌های مختلف و اهدای زیرساخت‌های سخت‌افزاری به شهروندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش محیط زیست به خوبی در سطح جهان میان جوامع شناخته شده است، افزود: دوران کودکی اهمیت بسیاری در ایجاد نگرش‌های محیط زیستی دارد و آموزش حفاظت از محیط زیست در این دوران، راهی برای پرورش نگرش‌های محیط‌زیستی در انسان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در راستای پرورش این نوع نگرش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان برای نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند با محوریت اهمیت تفکیک از مبدأ و تحویل اصولی آن کرده است.

ساکتی با بیان اینکه سال گذشته این دوره آموزشی ویژه ۱۵۱۲ نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی برگزار شد، گفت: شناسایی انواع پسماند، اهمیت کنترل شیرابه، اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها و تحویل اصولی آن، آشنایی با فرایند بازیافت هر یک از انواع پسماندها، آشنایی با مضرات ناشی از مدیریت ناصحیح پسماندها و شناسایی پسماندهای خطرناک از موضوعات این دوره آموزشی بوده است.

کد خبر 746622

دیگر خبرها

  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان