Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

فرامرز مداح عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در جلسه ای که در تاریخ 31 اردیبهشت ماه و در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به منظور بررسی روند حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار تشکیل شدگفت:در حال حاضر بیش از 350 هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد که تحت نظارت دقیق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، فرامرز مداح در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی جهت تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد گفت: در کنار زحمات و تلاش رانندگان حمل کالا از بندر چابهار، بررسی و برطرف کردن مواردی از قبیل پرداخت به موقع کرایه حمل، تامین سوخت مورد نیاز، ایجاد امکانات رفاهی مناسب برای رانندگان و کاهش زمان تشریفات اداری مربوط به بارگیری و حمل کالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به لزوم بهینه سازی فرآیند نوبت دهی و بارگیری کالاهای اساسی از بندر چابهار گفت: از طریق تعامل با سایر دستگاه های ذیربط، به دنبال تسریع در روند بارگیری و حمل کالا از این بندر استراتژیک اقیانوسی هستیم.

خانقائی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 6 هزار بارنامه جهت حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار صادر شده است و در حال حاضر نیز حمل شکر خام از بندر چابهار به سمت کارخانجات فرآوری شکر در حال انجام است. لازم به ذکر است عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و هیأت همراه، در سفر خود به بندر چابهار از نزدیک بر روند بارگیری کالاهای اساسی، زیرساخت های پایانه بار چابهار و نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل داخلی کالای این شهرستان نظارت کردند. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ۵۰ تیم بازرسی در طول سال نظارت بر بازار کالاهای اساسی را برعهده دارند، اظهار داشت: سال گذشته ۸۲ هزار بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل شش هزار پرونده شد.

وی گفت: جریمه شش هزار پرونده تشکیل شده توسط تعزیرات حکومتی ۲۷۰ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید بر حفظ حقوق مردم توسط فروشندگان، گفت: انتظار داریم فروشندگان نسبت به درج قیمت و رعایت قیمت مصوب اهتمام لازم را داشته باشند.

شاهرخی با اشاره به اینکه اسفندماه گذشته و فروردین‌ماه سال جاری ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالاهای اساسی انجام شده است، بیان کرد: نتیجه این بازرسی‌ها تشکیل ۹۰۰ پرونده برای افرادی بود که قانون را رعایت نکرده بودند.

وی گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ هر گونه تخلف در حوزه کالاهای اساسی را اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با تفکیک وظایف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت، گفت: نظارت و بازرسی بر همه واحدهایی که محصولات کشاورزی را تولید می‌کنند، کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی تشدید می‌شود.

کد خبر 6083641

دیگر خبرها

  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی تخلف است
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان