Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@08:50:23 GMT

امنیت پایدار در سایه مشارکت عموم مردم محقق می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۶۹۸۷

امنیت پایدار در سایه مشارکت عموم مردم محقق می شود

امنیت پایدار در سایه مشارکت عموم مردم محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آسیب های اجتماعی استفاده از ظرفیت امام جمعه جرم نظم و امنیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه های عمومی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی، نمایندگان منتخب مردم قم، جعفرآباد و کهک در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از بخش‌های مختلف و خدمات و فعالیت‌های کتابخانه مرکزی قم بازدید کردند.

محمدمنان رییسی با اشاره به آمار‌های ارائه شده و استاندارد‌های کتابخانه‌های عمومی کشور، فقر سرانه کتابخانه‌های در استان قم شدید عنوان کرد و افزود: متاسفانه کتابخانه‌های زیادی اعم از حوزوی، دانشگاهی و غیره در استان وجود دارد که به عموم مردم خدمات ارائه نمی‌کنند.

وی افزود: خواهشی که از مسئولین محترم این مراکز و کتابخانه‌ها دارم این است که با دراختیار قراردادن این کتابخانه‌ها در جهت استفاده عموم مردم، وضعیت فرهنگی استان را بهبود بخشیده و در نهایت مسیر را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هموار کنند.

حجت الاسلام قاسم روانبخش نیز با بیان اینکه جهش تولید، صرفا در صنعت نیست گفت: عرصه مهم فرهنگ و کتاب نیز باید با تولید کتاب‌های خوب اعم از الکترونیکی، چاپی و صوتی با مشارکت مردم با جهش همراه شود و کتاب خوب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: یکی از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم و بسیاری از کتابخانه ها، ایجاد کتابخانه‌های عمومی بود و امیدواریم نقص‌های این کتابخانه نیز به زودی به همت مسئولین برطرف شده و این کتابخانه به عنوان یکی از برترین کتابخانه‌های عمومی کشور به مردم فرهنگ دوست قم ارائه خدمت کند.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود
  • خرید جت برای عموم مردم آزاد است!
  • راز مقبولیت گلستان سعدی بین عموم مردم چیست؟
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود
  • خرید جت‌ برای عموم مردم آزاد است!
  • ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه های عمومی قم