Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@01:19:12 GMT

«سعید پرویزی» راهی پاسارگاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۲۶۷

«سعید پرویزی» راهی پاسارگاد می‌شود

به گزارش ایكنا از فارس، «سعید پرویزی»، قاری بین‌المللی كشورمان در دومین روز حضور خود در استان فارس كه به‌مناسبت ماه مبارك رمضان انجام شده است، امروز، اول خردادماه در سه نقطه استان فارس به تلاوت آیات وحی پرداخته و می‌پردازد.
پرویزی از ساعت 12 تا 13 امروز در زندان مركزی شیراز و در میان مددجویان به تلاوت آیات وحی پرداخت و برای بعدازظهر نیز راهی پاسارگاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محفل انس با قرآن با تلاوت این قاری بین‌المللی كشورمان امروز از ساعت 18:30 تا 20 در حرم امامزاده سیدحسین(ع) پاسارگاد برگزار خواهد شد.
بعد از آن پرویزی برای تلاوت آیات وحی راهی شهرستان ارسنجان می‌شود و در ساعت 21:30 تا 23 در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) این شهرستان آیات وحی را تلاوت خواهد كرد.
این قاری بین‌المللی كشورمان فردا نیز در محافل انس با قرآن در شهرهای شیراز، كوار و میمند حضور یافته و آیات وحی را تلاوت می‌كند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني سعيد پرويزي محفل انس با قرآن ماه مبارك رمضان پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی محبوب راهی بیمارستان شد + عکس

به گزاش پارس نیوز ، خبر ورزشی نوشت که تارتار که در یک هفته گذشته از ناحیه دیسک کمر رنج می‌برد، عصر امروز به دلیل وخامت اوضاع، راهی بیمارستان شد.

 

او که ظهر امروز در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی حضور یافته بود، بعد از آن به دلیل احساس درد شدید در بیمارستان بستری شد. گفته می‌شود ایستادن کنار خط در بازی با پرسپولیس، علت اصلی تشدید درد او بوده است.

تارتار دو سال پیش تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد این بار نیز کمر او دچار مشکل شده است. با این حال، تارتار پس از بهبود نسبی، شب گذشته از بیمارستان مرخص شد، اما همچنان تحت نظر قرار دارد.

   

دیگر خبرها

  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • میرزازاده راهی فینال شد
  • تیم ملی فوتسال ایران سرانجام راهی بانکوک شد
  • اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند
  • سرمربی محبوب راهی بیمارستان شد + عکس