Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:52:55 GMT

ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۳۴۳

ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه در حال حاضر آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال عادی و روان است، گفت: وضعیت جوی اکنون صاف و سطح جاده نیز خشک است.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از امروز چهارشنبه یکم خرداد ماه در جاده‌های مازندران آغاز شد و تا روز سه شنبه ۷ خرداد ادامه دارد، افزود: رفت و آمد کامیون در جاده هراز اکنون ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ م

آخرین وضعیت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های منتهی به شمال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در دهمین روز فروردین خبر داد و اعلام کرد: تردد در محور‌های فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین بروزرسانی مربوط به وضعیت جوی ترافیکی در صبح روز جمعه دهم فروردین، محور‌های شمالی ایران ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو را گزارش کرد.

در محور‌های فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محور‌ها آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تردد روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان و خراسان جنوبی است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است