Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- رئیس آموزش و پرورش استثنایی فارس اعلام کرد: از اول تیرماه 98 بیش از 85 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در این استان در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا محسن بهشتی پور، چهارشنبه در نشست هماهنگی طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان فارس با بیان اینکه این طرح در 71 پایگاه سنجش سلامت ثابت و سیار انجام خواهد شد، افزود: هدف از اجرای این طرح، ارزیابی سلامت و غربالگری جسمی، حسی و آمادگی تحصیلی نوآموزان شامل، بینایی‌سنجی، شنوایی‌ سنجی، بررسی قد، وزن و وضعیت بهداشت دهان و دندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس آموزش و پرورش استثنایی فارس اظهار داشت: شمار دانش آموزان پیش دبستانی این استان در سال 98 حدود 46 هزار نفر است که 50 درصد آنها در قالب این طرح مورد سنجش سلامت قرار می‌گیرند.
بهشتی پور ادامه داد: در سال تحصیلی 97- 98 در قالب این طرح فراگیر، بیش از 87 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار گرفتند که از این تعداد بیش از 75 هزار نفر آنها مجوز ثبت نام در مدارس عادی را دریافت کردند و 12هزار نفر برای بررسی تخصصی مشکلات احتمالی به پایگاه های تخصصی ارجاع داده شدند.
وی، با اشاره به پوشش صد در صدی نوآموزان مناطق عشایری در قالب طرح سنجش سلامت در سال 97، گفت: در سال 98 نیز برای برخورداری نوآموزان مناطق عشایری از این طرح، پایگاه های سیار به محل زندگی عشایر این استان مراجعه می کنند.
7375 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي طرح سنجش سلامت نوآموزان دبستاني فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • (ویدئو) جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست + فیلم
  • ر سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست + فیلم
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد