Web Analytics Made Easy - Statcounter

خفاش‌ها که توانستند پایان دل انگیزی بر لالیگا رقم بزنند، می‌توانند با قهرمانی در کوپا دل ری پایانی حتی بهتر را تقدیم هوادارانشان کنند.

طرفداری - گونسالو گوئدس، وینگر والنسیا از شانس خوبی که تیمش برای قهرمانی در کوپا دل ری دارد، می‌گوید.

خفاش‌ها که فصلی دراماتیک را سپری کردند و توانستند علی رغم شروعی ضعیف، در آخرین هفته لالیگا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، روز شنبه در سویا، در فینال جام حذفی اسپانیا رو در روی بارسلونا قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا امسال هم قهرمان لالیگا شده اما حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل لیورپول شاید به لحاظ روحی روی عملکرد آنها در بازی شنبه اثر بگذارد.

به گزارش مارکا، گوئدس که با پشت سر گذاشتن کابوس مصدومیت مزمن ابتدای فصلش، حالا به روزهای اوج برگشته درباره این بازی می‌گوید:

فکر نمی‌کنم حذف مقابل لیورپول روی عملکرد بارسا در این بازی اثری بگذارد. بارسا یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که یک کادر فنی بسیار خوب آنها را هدایت می‌کند و در مجموع باشگاه بسیار بزرگی است. مطمئنا آنها خواهان قهرمانی در این جام هستند چون اگرچه بارها قهرمان این تورنمنت شده‌اند اما قهرمانی همیشه مزه جدیدی دارد. بازی بارسا را تحلیل خواهیم کرد. آنها اگرچه کم اما نقاط ضعفی دارند. در طول بازی به دنبال استفاده از این نقاط ضعف و البته خنثی کردن نقاط قوت آنها خواهیم بود. بارسا تیمی است که مالکیت توپ را در اختیار می‌گیرد و حمله می‌کند. گاهی بلافاصله پس از لو دادن توپ، روی حریف فشار می‌آورد. اگر بتوانید از زیر این فشار خارج شوید، فضای خوبی به دست خواهید آورد اما کار دشوار همین خارج شدن از زیر فشار است. ما برای انجام بازی خودمان و لذت بردن به زمین می‌رویم و مطمئنم اگر مثل همیشه باشیم، شانس خوبی برای قهرمانی داریم.

مسی؟ او بازیکن بسیار خوبی است؛ یکی از بهترین‌های دنیا. او این را در سالیان اخیر ثابت کرده است. باید کاملا مراقب او باشیم ولی بازی خودمان را خواهیم کرد. می‌دانیم اگر در سطح بالایی بازی کنیم، شانس قهرمانی خواهیم داشت. غیبت سوارز؟ این چیزها هیچ وقت سطح بازی بارسا را پایین نمی‌آورد. آنها هم در ترکیب اصلی هم روی نیمکت ذخیره‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند. ما باید به نحوی وارد زمین شویم که انگار حریف تمام بازیکنان خوبش را در اختیار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه، اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت، اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد