Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نیروی های مسلح کشور امروز با وحدت و یکپارچگی و نیروی بازدارندگی که با تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری حاصل شده در بالاترین وضعیت نسبت به چهل سال گذشته قرار دارد.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پادگان 03 شهید سرلشکر برخورداری شهرستان عجب شیر افزود: دشمنان از پیروزی انقلاب تا به امروز حتی یک لحظه از دشمنی دست برنداشته اند و در حال حاضر این دشمنی نسبت به گذشته آشکارتر و بیشتر شده و هرچه دشمنان در توان داشتند پای کار آورده اند اما استقامت و پیروی و اطاعت محض از ولی امر مسلمین باعث شده که تا به امروز به اهداف خودشان نرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد چهل سال از پیروزی انقلاب در تصمیم هایشان در مقابل ایران اسلامی دچار سردگمی شده اند افزود: دشمن دنبال عملیاتی روانی است تا دولتمردان را پای میز مذاکره بکشاند و نیات شوم خود را در میز مذاکره مطرح و محقق کند.
امیر نعمتی با اشاره به وظیفه نیروهای مسلح که ارتقای آمادگی رزمی و بازدارندگی است اظهار داشت: نیروهای مسلح به شایستگی و با تبعیت از مقام معظم فرمانده کل قوا و وحدت بی نظیر و کم نظیر که بین هم ایجاد کرداند و روز به روز هم قوی تر می شود و به یاوگویی های دشمن پاسخ کوبنده ای می دهد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی در این مراسم گفت: دشمن با تمام قوای خود وارد میدان شده و به دنبال اهدافی است که در دوران جنگ تحمیلی موفق به تحقق آنها نشد ولی با تغییر ابزار خود و ایجاد جنگ روانی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است که تاکنون در این زمینه ناکام مانده است.
امیر سرتیپ نعمتی یادآور شد: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمن تاکنون رمز موفقیت ایران اسلامی و به ویژه نیروهای مسلح بوده است و امیدواریم در آینده نیز با تکیه بر توانمندی داخلی و ایستادگی بتوانیم دشمن را ناکام کنیم.
وی گفت: ارتقای آمادگی رزمی در نیروهای مسلح از رسالت های اصلی ماست و اگر در این راه یک لحظه غفلت کنیم دشمن را شاد کرده و این فرصت را برای نفوذ به آنها داده ایم.
در این مراسم از خدمات امیر سرتیپ دوم علی مهدوی تقدیر و سرهنگ هرمز طبرخونی به عنوان فرمانده پادگان 03شهید سرلشکر برخورداری معارفه شد.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي ارتش نيروي زميني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش