Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:45:42 GMT

بیرانوند با تاکید کادرفنی برابر السد به میدان رفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۴۷۳

بیرانوند با تاکید کادرفنی برابر السد به میدان رفت

تهران- ایرنا- دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا مصدوم بود و قصد نداشت برابر این تیم قطری به میدان برود اما با تاکید کادر فنی این بازیکن درون دروازه ایستاد.

مصدومیت دروازه بان پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، به نگرانی اصلی پرسپولیسی ها طی روزهای اخیر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دروازه بان در دیدار اخیر تیمش برابر السد قطر درون دروازه ایستاد و عملکرد خوبی داشت و چندین بار با عکس العمل های خوبش مانع از باز شدن دروازه سرخپوشان شد. این در حالی بود که او در طول بازی چند بار به خاطر مصدومیت روی زمین افتاد و حتی از کادر فنی خواست تا او را تعویض کنند اما کادر فنی پرسپولیس از این کار سر باز کرد تا بیرانوند تمام 90 دقیقه حفاظت از دروازه پرسپولیس را عهده دار باشد.
دروازه بان پرسپولیس در بازی تشریفاتی برابر السد در شرایطی یکی از بهترین عملکرد های خود را به نمایش گذاشت که پیش از این مسابقه مصدوم بود و با درد برابر السد به میدان رفت. بیرانوند حتی در اردوی قبل از بازی این مساله را با کادر فنی در میان گذاشت و از برانکو خواست تا در بازی برابر السد به او استراحت بدهد و او را نیمکت نشین کند اما برانکو با درخواست مرد شماره یک خود مخالفت کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی برابر السد قطر به میدان رفت که سرخپوشان در یک بازی تشریفاتی موفق شدند یاران ژاوی را در روز خداحافظی اسطوره بارسلونا شکست دهند.
پرسپولیس روز هشتم خرداد ماه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید در اصفهان به مصاف سپاهان اصفهان برود و حضور بیرانوند در این دیدار در ابهام قرار گرفته است. این در حالی است که پزشک پرسپولیس اعلام کرده علیرضا بیرانوند از ناحیه مچ پا و شایان مصلح از ناحیه همسترینگ، دو بازیکن مصدوم ما بعد از بازی با السد هستند.
وی ادامه داد: اقدامات پزشکی از همان لحظه اول شروع شده است. البته این دو بازیکن برای MRI نیز اعزام شدند که منتظر نتیجه آن هستیم.
ورزشی**9463**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عليرضا بيرانوند پرسپوليس السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!

نفت آبادان برابر پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

طرفداری | کادرفنی و بازیکنان نفت آبادان پس از شکست برابر پرسپولیس جریمه شدند.

پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر نفت آبادان قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

با تصمیم مسئولین نفت آبادان، ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم کم شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • جلوگیری از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس توسط بیرانوند!
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم