Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@22:51:25 GMT

ترابزون‌ ترکیه، وحید امیری را به فروش گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۷۴۷۶

ترابزون‌ ترکیه، وحید امیری را به فروش گذاشت

هافبک ایرانی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور در مسیر جدایی از این تیم ترکیه‌ای قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، وحید امیری ۳۱ ساله که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد با امضای قراردادی دو ساله از پرسپولیس به ترابزون‌اسپور پیوست، در آستانه جدایی از این تیم ترکیه‌ای قرار دارد. بازیکن تیم ملی کشورمان که شروع خوبی در جمع آبی‌وعنابی‌های شهر ترابزون داشت، مدتی است که نتوانسته انتظارات اونال کارامان، سرمربی این تیم را برآورده کند و جایگاه خود در ترکیب اصلی آبی‌وعنابی‌ها را به اولجای شاهان واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «دامگا» ترکیه، وحید امیری که نتوانسته انتظارات را برآورده کند در لیست خروجی باشگاه ترابزون‌اسپور قرار داد و مسیر طرفین یا با فسخ قرارداد یا فروش این بازیکن به باشگاه دیگری از هم جدا خواهد شد. دستمزد بالای امیری هم یکی از دلایل اصلی پایان همکاری طرفین است.

وحید امیری بابت بازی در فصل اول حضورش در ترابزون‌اسپور دستمزدی معادل ۷۵۰ هزار یورو در سال دریافت می‌کند و در صورت ادامه حضورش در این تیم بابت فصل دوم هم ۶۵۰ هزار یورو نصیبش خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وحید امیری ترابزون پرسپولیس هادی رضوی جواد نکونام حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی ابیانه زیبا حالت منفرد پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و مصدومیت‌های متوالی باعث شد که شرایط برای او در این باشگاه بسیار سخت شود و بارها صحبت از فروشش در پایان فصل به میان بیاید. 

این بازیکن در طول چند هفته اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و ستاره تیمش در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان بود که توانست دو گل از سه گلی که شاگردان ژاوی در این دیدار وارد دروازه حریف کردند را به ثمر برساند. 

با این حال، تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش او در پایان فصل جاری همچنان پابرجا است. خصوصا که بارسا به صورت جدی با مشکل فرپلی مالی روبرو است و چاره‌ای جز این که چند بازیکن بزرگ و مطرحش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند ندارد. 

روزنامه اسپورت خبر داده است که یک باشگاه لیگ برتری در چند روز اخیر تماس‌هایی با بارسا داشته و پیشنهادی 60 میلیون یورویی را برای جذب رافینیا ارائه کرده که با مخالفت این باشگاه روبرو شده است. آنها حداقل 80 میلیون یورو برای فروش او در نظر دارند و با مبلغی پایین‌تر موافقت نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!